خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت را سرپنجه‌های اصلی نظام دانست و گفت: امروز که این مسئولیت در این برهه از زمان که دشمنان ما شمشیر خود را علیه نظام، انقلاب، سپاه و رهبری از رو بسته‌اند وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت یک رسالت تاریخی است.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۴۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سرپنجه‌های اصلی نظام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همایش اعتلای بسیج با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت با موضوع مسجد محوری، توجیه طرح کرامت ۱ و ۲ و گشت بسیجی محله محور در سالن جلسات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این همایش در جمع بسیجیان اظهار داشت: امروز که این مسئولیت در این برهه از زمان که دشمنان ما شمشیر خود را علیه نظام، انقلاب، سپاه و رهبری از رو بسته‌اند وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت یک رسالت تاریخی است.

سرهنگ کامران کریمی فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت را سرپنجه‌های اصلی نظام دانست و گفت: باید در کنار فرماندهان یک شورای مشورتی باشد و مشکلات منطقه و شهر خود را شناسایی کنند و در صدد برطرف کردن این مشکلات برآیند .

وی تصریح کرد: فرمانده پایگاه باید بررسی کند و به کمک شورای مشورتی و افراد معتمد در شهر و روستا افراد ضعیف بخش و منطقه خود را شناسایی کند و به مشکلات این قشر بپردازند چراکه اگر مشکلات آنها برطرف شد یک لشکر به دنبال آن فرمانده خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروزه در کشورهای اسلامی اگر جنگی صورت بگیرد نیروهای بسیج و سپاه آن را مدیریت می کنند و اجازه نمی دهند که دشمن پا از گلیم خویش فراتر نهد .

وی اظهار داشت: متاسفانه یکسری بی‌اعتمادی‌هایی نسبت به مسئولین و بحث رانت خواری و...  به وجود آمده و مردم را بی‌اعتماد کرده است، این بی اعتمادی‌ها باید از بین بروند و این وظیفه سپاه و بسیج است و شما فرماندهان باید به عنوان پرچمداران و سرپنجه‌های اصلی نظام وارد میدان شده و این بی اعتمادی‌ها را از بین ببرید .

کریمی خاطرنشان کرد: بسیج باید به پشتوانه سپاه شهرستان نسبت به مسئولینی که امروز لباس محافظه کاری به تن کرده‌اند و به جای خدمت رسانی به قشر مظلوم و محروم شهرستان، همه فکر و ذهنشان را به سمت و سوی سیاست بازی کشانده‌اند و از خدمت رسانی به این مردم مظلوم و همیشه در صحنه شهرستان غافل هستند مطالبه‌گری کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات