خبرهای داغ:
برنامه حوضچه آرامش در قالب طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی در مدارس شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۵۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه هماهنگی برنامه حوضچه آرامش طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی که با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و مسئول برنامه حوضچه آرامش معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در اتاق معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، مصطفی خانی به تشریح برنامه حوضچه آرامش در راستای مشاوره به دانش آموزان و اولیاء آن و نحوه اجرای آن پرداخت و گفت: این طرح چندسالی است که در سطح شهرستان در حال اجراست و نتایج مثبت خوبی نیز داشته است.
وی افزود: پیشنهاد ما برای اجرای آزماشی این طرح در مدارس محله‌های اسلامی شهرک شهید بهشتی و شهرک ولیعصر (عج) می‌باشد.
سیدمحمدرضا کریمی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و استقبال از این طرح گفت: ابتدا هماهنگی با مدیران مدارس و معاونین پرورشی و مربیان صالحین این مدارس را باید برگزار نماییم و آن‌ها را توجیه کنیم.
وی تصریح کرد: ارائه مشاوره و آسیب شناسی معضلات اجتماعی و فرهنگی و خانوادگی در این طرح خوب است و اینکه مشاورین مجرب حضور دارند و این می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و معضلات در جامعه به خصوص مدارس کمک کند.
در این جلسه شرکت کنندگان به ارائه نظرات پرداخته و در پایان مقرر شد با انجام جلسات و هماهنگی با مدارس هدف این کار هر چه سریعتر با جدیت آغاز شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها