رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:

۱۳ آبان نماد وحدت و همدلی در برابر گستاخی‌های مقامات آمریکاست/سخنان ترامپ نشان داد آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست

حجت الاسلام حسین پور در نشست خبری روز ۱۳ آبان شاهرود گفت: سخنان ترامپ سبب شده تا وحدت و همدلی در میان ملت ما بیشتر شود و دولت و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه و سپاه و سایر نهاد‌ها زمینه‌ای فراهم شده تا مراسم ۱۳ آبان باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۴۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در نشست خبری به مناسبت روز ۱۳ آبان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در سخنانی با تشکر از زحمات خبرنگاران در منتقل نمودن مشکلات مردم به مسئولین و حمایت از برنامه‌های فرهنگی شهرستان که اخبار و اطلاعات را همراه با بصیرت می‌رسانید اظهار کرد: از ۱۲ فروردین تا ۲۲ بهمن شاهد حضور فعال رسانه‌ها هستیم.
وی با اشاره به روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی افزود: در این روز سه مناسبت مهم قرار دارد که تبعید امام راحل به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام و شهادت تعدادی از دانش آموزان که به عنوان روز دانش آموز نیز نامگذاری شده است می‌باشد.
حسین پور با بیان اینکه امسال حساسیت‌هایی در این ایام وجود دارد خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی فضای کشور "هیهات من الذله" و عاشورایی است و شور و شعف خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: سخنان سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران نیز زمینه ساز حضور پرشور مردم در صحنه و پاسخ محکم به یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکاست و سخنان ترامپ سبب شده تا وحدت و همدلی در میان ملت ما بیشتر شود و دولت و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه و سپاه و سایر نهاد‌ها زمینه‌ای فراهم شده تا مراسم ۱۳ آبان باشکوه برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی یوم الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به برنامه ریزی، راهپیمایی ۱۳ آبان از مقابل مسجد جوادالائمه چهارراه معلم ساعت ۹:۳۰ صبح به سمت خیابان شهدا و میدان جمهوری و ساعت گل برگزار خواهد شد و سخنران مراسم سردار حمیدزاده می‌باشد.
وی با اشاره به کمیته‌های مختلف ستاد یوم الله ۱۳ آبان افزود: کمیته دانشجویی شهرستان به مدیریت دانشگاه آزاد تشکیل شده و ۳۱ عنوان برنامه دارد که از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات پرسش و پاسخ و مسابقه کتابخوانی و اکران فیلم در خوابگاه‌ها و نمایشگاه عکس و غبارروبی گلزار شهدا و نشست هم اندیشی اساتید در شب ۱۳ آبان با حضور دکتر محمدزاده در تالار شقایق‌ها از برنامه‌های این کمیته است.
حسین پور با اشاره به کمیته دانش آموزی بیان کرد: این کمیته به مدیریت آموزش و پرورش بیش از ۲۵ عنوان برنامه اجرا خواهد کرد که با توجه به هفته بسیج دانش آموزی از ۸ آبان با زنگ ایثار و شهادت در دبستان شهید فهمیده برنامه‌ها آغاز می‌شود و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی و نمایشگاه و حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان را در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهیم داشت.
وی با اشاره به حضور فعال تشکل‌های دانش آموزی در اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان گفت: بسیج دانش آموزی با توجه به هفته بسیج دانش آموزی برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند و انجمن اسلامی و تشکل‌های پیشتازان و فرزانگان نیز نقش آفرینی خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود به کمیته هیئت‌های مذهبی و طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود: این کمیته با مسئولین سازمان تبلیغات و بسیج طلاب فعالیت‌های متنوعی را انجام می‌دهند که حضور سازمان یافته طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در راهپیمایی از آن جمله است.
وی کمیته فضاسازی، اصحاب رسانه و هنرمندان با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد را از دیگر کمیته برشمرد و بیان کرد: کمیته اجرای مراسم با مسئولیت دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بحث سیستم صوتی و دعوتنامه و مجری و شعرگو و تبلیغات شهری و مداحان را هماهنگی می‌کند.
حسین پور با اشاره به اقدامات فرهنگی اظهار کرد: تهیه کتابچه از جنایات شصت ساله آمریکا، ویژه نامه چرا مرگ بر آمریکا، تهیه جزوه ۲۱ جمله طلایی از رهبری فرزانه انقلاب در رابطه با ۱۳ آبان، برجام و تسخیر لانه جاسوسی از اقدامات فرهنگی است که در روز ۱۳ آبان انجام می‌شود.
وی با اشاره به فراخوان پوستر تبلیغاتی گفت: فراخوان از هنرمندان برای طراحی پوستر‌های تبلیغات ایام الله‌ها انجام شده و هنرمندان نیز استقبال خوبی داشته اند و دعوت می‌کنیم که هنرمندان طرح‌های خود را برای ۹ دی و ۲۲ بهمن ارائه نمایند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود بیان کرد: تجلیل از دانش آموزان شهید با حضور در منزل آن‌ها و نمایش تصاویر شهدای دانش آموز در مسیر راهپیمایی و توزیع جزوه‌ای در بین زائران اربعین حسینی با موضوع ظلم ستیزی از برنامه‌ها خواهد بود.
وی با اشاره به حمایت از پایان نامه‌ها و مقالات با موضوع ۱۳ آبان بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های پژوهشی در کمیته دانشجویی مصوب شده است و دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان و اساتید می‌توانند با ارائه پژوهش‌های خود از حمایت ما بهرمند شوند و تهیه فیلم و کلیپ فرهنگی تبلیغی که هم بصورت سی دی تهیه و یا در شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.
حسین پور با بیان اینکه برنامه در سه موضوع اجرایی، تبلیغی و فرهنگی برگزار می‌شود به اهداف برنامه‌های ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه استکبارستیزی مردم به عنوان یکی از ارزش‌های انقلاب و برگرفته از نهضت عاشورا، ارتقا شناخت و آگاهی مردم یویژه نسل جوان نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی در این ۳۸ سال گذشته با توجه به سیاست نرمش قهرمانانه ما بازهم شاهد بدعهدی‌ها و خیانت‌های آمریکا یوده ایم و نسل جوان باید با این سیاست‌ها آشنا شوند.
وی ادامه داد: تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشگامان حرکات انقلابی و اگر مطالعه کنیم جوانان دانش آموز و دانشجو پیشگام حرکت‌ها بوده اند و تبیین اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و رهنمود‌های رهبری و امام در بحث ۱۳ آبان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با اشاره به سیاست‌های یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: معرفی آمریکا به عنوان دشمن انقلاب و مظهر استکبارجهانی، تغییر نکردن ماهیت استکبار و آمریکا و تنویر افکار عمومی بعد از برجام و تمام ملت اعتراف و اعتقاد دارند آمریکا سیاست هایش تغییر نداده است.
وی با اشاره به بازخوانی جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران اضافه کرد: مبلغین در دهه دوم صفر در مساجد شهرستان در شب ۱۳ آبان در سخنرانی‌ها به ۱۳ آبان و مبارزه با استکبارجهانی است.
حسین پور با دعوت از ملت عزیز برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سخنان ترامپ درست است که سخیف و گستاخانه بود، اما نشان از روحیه استکباری او بوده است و در برجام ایران شفاف وارد شد و به همه تعهدات عمل کرده ایم، ولی آمریکا عمل نکرد و از زمان بسته شدن قرارداد برجام مرتب به تحریم‌ها اضافه کرد.
وی تاکید کرد: این تاکید بر خروج از برجام نشان از خوی استکباری آمریکاست که تعهدی به قرارداد‌های بین المللی ندارد و رهبری فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست و امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و در جریان برجام این مشخص شد که جایی برای مذاکرت بعدی نیست که آن‌ها می‌خواهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با اشاره به خلیج فارس و سخنان ترامپ در نام جعلی خلیج ع. ر. ب.‌ی بیان کرد: این سخنان نشان از این دارد که آمریکا به متعهد به قرارداد‌ها و حقوق بین المللی نیست و برای خوشایند کشور‌های عربی این سخنان را بیان می‌کند و این‌ها نشان می‌دهد آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی خانه انقلاب است گفت: هدف ما همراه کردن مردم با انقلاب و پشتیبانی مردم از مسئولین و دفاع از ارزش‌های انقلاب است و دست همکاری به سوی همه آحاد جامعه دراز می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار