جانشین سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: یاوه‌گویی ترامپ و دوستانش به‌دلیل جایگاه ایران و ترس از پیشرفت‌ها است چون جایگاه خود را در خطر می‌بینند و البته سخنان اخیر سبب تقویت انقلابی‌گری شد و دیدید همه با اختلاف سلیقه‌های مختلف اعلام کردند من یک سپاهی هستم.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمدرضایی در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور اظهار کرد: صف طویلی از مخالفان و معاندان در جبهه نامتقارن در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در صدد تغییر در باورها و داشته‌های این مردم هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اصلی‌ترین راهبرد را گفتمان انقلابی معرفی و فرمودند: انقلاب دگرگونی است و حد وسط ندارد بلکه ادامه‌دار است و باید با توجه به آرمان و اهداف انقلاب توسعه پیدا کند.

جانشین سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: باید اذعان کنیم تا رسیدن به مطلوب هنوز کار زیادی داریم و باید ابتدا در داخل الگوی برای تعمیم دادن به دنیا طراحی و سپس به دنیا معرفی کنیم، وعده دشمنان به هم‌پیمانان خود پس از برجام این است که تا 10 سال دیگر ایران کنونی را نداریم ما باید حب انقلابی را در رفتار و کردار توسعه دهیم.

این مسؤول خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب با جمله زیبای «من دیپلمات نیستم، من یک انقلابی‌ام» بر انقلابی‌گری تاکید کردند، حال چه اتفاقی می‌افتد که انقلابی باشیم؛ نخستین امر بسیج امکانات و نیروها است که انقلاب این هنر و قدرت را دارد، دفاع مقدس ما مصداق عینی انقلابی‌گری و بسیج همگانی است.

رضایی افزود: دومین نتیجه انقلابی‌گری کاهش فاصله و زمان برای پیشرفت است، فاصله ما در ابتدای انقلاب با دنیای غرب و سایر کشورها از لحاظ مادی را با زمان کنونی مقایسه کنید، با تفکر انقلابی در حوزه‌های مختلف به چه پیشرفت‌هایی رسیدیم، در تولید علم و دانش در منطقه اول هستیم، مقام شانزدهم دنیا را داریم، در بحث دانش هسته‌ای که کسی باور نداشت به نقطه عالی رسیدیم، در نانو، گازرسانی، تولید و صادرات دارو، صنعت ساخت هواپیما، بالگرد، کشتی، دارا بودن رتبه 14 تولید فولاد جهان، چهارمین کشور دنیا در سدسازی هستیم، در زمینه اقتصادی با وجود تحریم و مشکلاتی که مردم ما دارند اما رشد خوبی داشتیم و کشور ما سرپا است.

وی اضافه کرد: در زمینه نظامی بسیاری از سلاح‌ها، جنگ افزارها، موشک‌ها را تولید می‌کنیم، حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد و تامین امنیت کشتی‌رانی در آب‌های آزاد، مبارزه در مرزهای رژیم صهیونیستی و ... همه با روحیه انقلابی‌گری محقق شده است.

جانشین سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: یاوه‌گویی ترامپ و دوستانش به‌دلیل جایگاه ایران و ترس از پیشرفت‌ها است چون جایگاه خود را در خطر می‌بینند و البته سخنان اخیر سبب تقویت انقلابی‌گری شد و دیدید همه با اختلاف سلیقه‌های مختلف اعلام کردند من یک سپاهی هستم.

رضایی در پایان گفت: محمودی از فرماندهان توانمند سپاه هستند و این جابه‌جایی خیر است و فرد جدید با فکر و ایده جدید می‌آید، هدف بهبود شرایط است، بر اساس گزارش‌ها فرمانده قبل، همراهی و هماهنگی بین مسؤولان، نخبگان و ... شهرستان  وجود داشته امیدواریم این همراهی، هماهنگی و تعامل با فرمانده جدید هم وجود داشته باشد تا توفیقات بیشتر حاصل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها