جلسه ستاد راهیان نور دانش آموزی شاهرود با حضور معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۲۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد راهیان نور دانش آموزی شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و معاونت‌های این مدیریت و فرماندهی و معاونت‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و ایثار در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در سخنانی با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است و رهبر انقلاب بر موضوع راهیان نور تاکید دارند و باید تلاش کرد تا این حرکت بزرگ فرهنگی برای دانش آموزان اثرگذارتر باشد.
وی افزود: با توجه به برگزاری چندین ساله اردوی راهیان نور دانش آموزی باید تلاش کرد تا نواقص و معایب آن به حداقل برسد و هماهنگی که بین آموزش و پرورش بوده بیشتر شود تا بتوان این حرکت بزرگ را به خوبی برگزار و تبعات مثبت آن را در مدارس مشاهده کنیم.
دامغانی با اشاره به جنگ نرم دشمن و توطئه‌های گوناگون آن‌ها به خصوص بر روی نسل نوجوانان و جوانان جامعه گفت: باید هوشیار باشیم که دشمن منتظر است تا نفوذ کند و از هر راهی و به هر وسیله‌ای به نظام و انقلاب و نسل جوان ما ضربه بزند.
حمید باباخانی نیز در این جلسه با بیان اینکه تعامل و همکاری در موضوع راهیان نور بسیار مهم و اثرگذار است اظهار کرد: در جنگ نرم امروز باید تلاش کنیم تا ارزش‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم و یکی از اثرگذارترین راه ها، راهیان نور است که دانش آموزان با حضور در این سرزمین با رشادت‌های رزمندگان ملموس آشنا می‌شوند.
وی افزود: حضور دانش آموزان در راهیان نور و اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد و همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه و آموزش و پرورش را در این برنامه دارای اهمیت دانست.
در این جلسه حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود و سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش در خصوص اردوی راهیان نور سال گذشته گزارشی ارائه نمودند و فعالیت‌های سپاه و آموزش و پرورش را بیان کردند.
در این جلسه در خصوص بدرقه دانش آموزان، بسته فرهنگی، بیمه دانش آموزان، نحوه ثبت نام، کمیته محتوایی بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها