مدیر حوزه هنری مازندران

هنرمندان با قلم و هنر ولایتمداری خود را اثبات کنند

امروز با قلم، قدم و هنر خود می‌بایست اثبات‌کننده چنین مدعایی باشیم و بتوانیم وفا، شجاعت و ولایت‌مداری را با هنر نشان بدهیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۰۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سینا دلشادی در آئین رونمایی از اثر هنری «محراب عاشقی» که در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: این اثر هنری با عشق و ارادت ساخته شده و قرار است به حرم ملکوتی حضرت ابوالفضل(ع) تا چند روز آینده اهدا شود.

وی افزود: بی‌تردید رمز بالندگی و پایندگی هنر انسان در پیوند خوردن با ساحت مقدس اهل بیت(ع) است و فردی که می‌خواهد هنر او تعالی پیدا کند و ماندگار بماند باید متوسل به دامان اهل بیت(ع) شود.

مدیر حوزه هنری مازندران با طرح این سؤال که امروز نقش ما در ولایت‌مداری چیست؟ گفت: اگر دم از ارادت به حضرت ابوالفضل(ع) می‌زنیم، باید این ولایت‌مداری را در عمل اثبات کنیم؛ امروز با قلم، قدم و هنر خود می‌بایست اثبات‌کننده چنین مدعایی باشیم و بتوانیم وفا، شجاعت و ولایت‌مداری را با هنر نشان بدهیم.

دلشادی با اشاره به ویژگی بارز حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: آن حضرت بنا به گفته امام صادق(ع)، بصیرت نافذ داشت، لذا فردی که چشم دل دارد دست به اعمال و رفتاری می‌زند که در قواعد ظاهری و دنیوی نمی‌گنجد و آنها حقیقت و ملکوتی را درک می‌کنند که ما متوجه نیستیم.

وی در پایان از سید طارق هاشمی خالق اثر هنری محراب عاشقی که توانست با این کار، ارادت خود به آستان مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) را نشان دهد، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار