مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری یادواره شهدای ترور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۵۹۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که در دفتر نماینده، ولی فقیه در سنندج گفت: یادواره شهدای ترور در کردستان در راستای کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۲۷۰ نفر از شهدای شاخص کردستان در اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که تعدادی از آن‌ها روحانیون و علمای اهل سنت هستند.


وی بیان داشت شهدای ترور استان بی‌دفاع و در کمال مظلومیت و در مقابل دیدگان خانواده‌هایشان به جرم دفاع از نظام و تفکر انقلابی به شهادت می‌رسیدند.

سلیمانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره تکریم و بزرگداشت این عزیزان است که مظلومانه و بدون هیچ دفاعی از خود توسط دشمنان انقلاب به شهادت رسیدند.

این مقام مسئول با اشاره به هزینه برگزاری این یادواره اظهار داشت: برای برگزاری این یادواره اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیون تومان نیاز است تا این یادواره به بهترین نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: همچنین تهیه لوح تقدیر و هدایای برای خانواده شهدای ترور، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و ... از برنامه‌های تدوین شده برای روز برگزاری این یادواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار جلد از یادنامه شهدای ترور در دست چاپ است که در روز برگزاری یادواره بین خانواده‌های شهدا و شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای هر چه بهتر آن نیازمند مساعدت و همکاری همه ارگان‌های مختلف در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات