در کارگاه بررسی آسیب‌های روانی و اخلاقی شبکه‌های اجتماعی عنوان شد.
کارشناس ارشد روان شناسی در کارگاه بررسی آسیب‌های روانی و اخلاقی شبکه‌های اجتماعی نقش والدین را در مقابل پیشگیری از جرم و بزهکاری فرزندانشان خطیر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۵۴۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دومین کارگاه آسیب‌های اجتماعی به همت کانون بسیج فرهنگیان سقز با حضور ۱۵۰ نفر از اولیای دانش آموزان دبیرستان‌های نیایش و رشد شاهد در سالن اجتماعات شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

وهابی، کارشناس ارشد روان شناسی در این کارگاه آسیب‌های روانی واخلاقی شبکه‌های اجتماعی دانش آموزان را برای والدین آن‌ها تشریح کرد و گفت: خانواده‌ها در مقابل پیشگیری از جرم وبزهکاری فرزندانشان وظایفی دارند که برخی از این وظایف دوستی با فرزند، حذف فاصله والدین با فرزندان، تقویت اعتقادات فرزندان بویژه در کودکی ونوجوانان، ایجاد سازگاری در محیط خانه، پایبندی عملی والدین به آموزه‌های دینی و... می‌باشد.

وی در ادامه به موضوع اعتیاد به اینترنت، انحرافات جنسی واخلاقی، طلاق، بیکاری و خودکشی اشاره و به تشریح هریک از این سرفصل‌ها را پرداخت.

لیلا علایی سرپرست کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سقز نیز در سخنانی به خبرنگار ما، دادن آگاهی و اطلاعات لازم به والدین در خصوص آسیب‌های اجتماعی، آشنا نمودن اولیاء با علائم و آثار گرفتاری فرزندان در دام بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی و افزایش مهارت اولیاء در مورد نحوه رفتار با فرزندان و هم چنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف کلی این کارگاه برشمرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات