بازگشت سارویه به لیگ با غلبه بر حریف مازندرانی

والیبالیست‌های کاله در شهرآورد مازندرانی‌های والیبال ایران در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم آمل میزبان سارویه بودند که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید و این تیم مرکز مازندران بار دیگر به لیگ برداشت.
کد خبر: ۸۹۳۹۵۳۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم والیبال کاله مازندران در هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام شهید محسن حججی در خانه مغلوب نماینده ساری شد.
والیبالیست‌های کاله در شهرآورد مازندرانی‌های والیبال ایران در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم آمل میزبان سارویه بودند که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید.
شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه سخت و نفس‌گیر ست نخست را با امتیاز 25 بر 23 از آن خود کردند ولی در ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیاز 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 22 نتوانستند از پس حریف ساروی خود برآیند و در خانه سه امتیاز خانگی را تقدیم حریف کردند.
در نبرد بازیکنان بهروز عطایی و بهزاد محمودی سرمربیان دو تیم که با حواشی همراه بود نماینده مرکز مازندران پیروز بوده و با دست پر راهی خانه شد.
با توجه به استقبال یک هزار نفری هواداران کاله در خانه، هواداران سارویه نیز از ساری به آمل آمده و تیم محبوب خود را به خوبی تشویق کردند.
در اواخر بازی درگیری لفظی بهزاد محمودی سرمربی سارویه با بهروز عطایی سرمربی کاله باعث شده تا دقایقی با تأخیر روبرو شود.
در این دیدار سخت و تنگاتنگ محمدرضا کاویانی و وحید پورکاشیان داوران میدان بوده و خلیل یگانه مجد و شهبازی صدری امر نظارت را برعهده داشتند.
هم‌اکنون تیم والیبال کاله مازندران با یک بازی کمتر تاکنون در لیگ برتر یک پیروزی داشته و دو شکست با سه امتیاز را در کارنامه دارند ولی سارویه ساری با دو پیروزی و یک شکست وضعیت بهتری در جدول لیگ برتر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها