اردوی وزنه‌برداران تیم ملی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی آمریکا از ۱۴ مهر ماه در شهرستان بابلسر آغاز شد و در این اردو مراحل رکورد گیری وزنه برداران انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۵۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسماعیل پهلوان در گفت‌وگویی اظهار کرد: اردوی وزنه‌برداران تیم ملی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی آمریکا از ۱۴ مهر ماه امسال در شهرستان بابلسر آغاز شده است.

وی بیان اینکه امروز زمان برگزاری رکودگیری وزنه‌برداران تیم ملی ایران بود، اضافه کرد: وزنه‌برداران از هفتم آبان ماه امسال به مسابقات جهانی آمریکا اعزام می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر بیان کرد:  ۱۱ نفر در این گروه بودند که پس از رکوردگیری و البته به تشخیص کمیته فنی هشت نفر به برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

پهلوان با اعلام اینکه این مسابقات با حضور پرشور مسؤولان و تماشاچیان برگزار شد، گفت: انجام این اردو بسیار حساس بود چون در خاک آمریکا برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان بابلسر تمام تلاش خود را به کار گرفت که این اردو به بهترین نحو برگزار شد، تصریح کرد: براساس نظر و رضایت مسؤولان و خود شرکت‌کنندگان این اردو در بالاترین سطح برگزار شده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر یادآور شد: امروز در رکودگیری دو نفر از وزنه‌برداران رکورد جهان را شکستند که امیدواریم وزنه‌داران رکورد خوبی در این مسابقات کسب کنند.

گفتنی است،  رکوردگیری وزنه‌برداران تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های جهانی آمریکا در مجموع حرکات یک‌ضرب و دو ضرب در بابلسر شامل مجید عسگری 322، علی میری 362، سید ایوب موسوی391، سهراب مرادی: 235 (جابه‌جا کردن رکورد یک‌ضرب... دو ضرب و مجموع دنیا)، محمدرضا براری 220، علی هاشمی 413، علیرضا سلیمانی 405، همایون تیموری 415، سهراب مرادی 425، سعیدعلی حسینی 463 و بهداد سلیمی461 کیلوگرم پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها