خبرهای داغ:
رئیس جامعه بسیج زنان بوکان:

ظرفیت زنان در نقش‌های مدیریتی جدی تر گرفته شود

تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار حاج عبدالله خسروی – اراک رئیس جامعه بسیج زنان بوکان گفت: زنان امروز با الگو گرفتن از زنان دوران دفاع مقدس نسل امروزی را برای دفاع از حرمین تربیت کرده‌اند و فرهنگ ایثار و مقاومت را ترویج کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۳۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صغری ملک پور با اشاره به نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تا امروز  زنان با جهاد خود گام به گام انقلاب اسلامی را یاری کرده‌اند و بسیاری از آنان در راه دفاع از ناموس و خاک وطن شهید شدند.

ملک پور افزود: زنان کشور ما در دوران دفاع مقدس پر صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادند و با ایثار جان و مال خود در برابر مصیبت‌ها و با توکل به خدا و با احساس رضایت در انجام وظایف پشت جبهه‌های جنگ را هدایت می‌کردند.

وی بیان کرد: زنان بودند که فرهنگ ایثار و مقاومت را به مردان و فرزندان خود آموختند و با حضور در صحنه‌های های مختلف مانند فعالیت‌های پزشکی و اجتماعی در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند و اکنون هم باید به تهدیدهای جنگ نرم توجه داشته باشند.

ملک پور در ارتباط با نقش مدیریتی زنان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: زنان امروز هم با الگو گرفتن از زنان دوران دفاع مقدس در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی نقش حضور گسترده‌ای دارند و مشغول فعالیت هستند و نیز با توجه به این که تربیت فرزندان به عهده زنان است و آموزش خانواده را بر عهده دارند با صبر و بهره گرفتن از تعالیم دینی میتوانند فرهنگ ایثار و مقاومت را بیش از پیش ترویج کنند.

رئیس جامعه بسیج زنان بوکان اظهار داشت: صبر، گذشت و ایثار زنان با الگو گرفتن از دوران مقدس است که سبب تربیت نسل امروز برای دفاع از حرمین شده‌اند  و این فرهنگ باید ترویج شود.

ملک‌پور بیان کرد: استفاده از ظرفیت زنان در نقش‌های مدیریتی به طور قطع سبب پیشرفت جامعه از هر نظری می‌شود.

وی افزود: روحیه حماسی، آمادگی داوطلبانه زنان در جبه‌های نبرد هرچند در پشت صحنه و هدایت آن، الهام و ترویج فرهنگ عاشورایی والهام گرفتن از باورهای دینی در نهاد هر زن ایرانی نهفته است که باید در راستای فرهنگ سازی آن تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار