اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر بوکانی در سال تحصیلی جدید با بدرقه جمعی از مسوولان این شهرستان و اعضای خانواده های آنها عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۲۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر بوکانی در سال تحصیلی جدید با بدرقه جمعی از مسوولان این شهرستان و اعضای خانواده های آنها عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

در این آیین بیش از ۴۵۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بوکان با ۱۰ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور شدند.

معاون هماهنگ کننده  سپاه بوکان در حاشیه بدرقه این کاروانها گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش اموزی شهرستان بوکان صبح امروز با بدرقه جمعی از مسئولان شهرستانی عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی افزود: در این کاروان ۴۵۰ نفره که متشکل از دانش آموزان دختر دبیرستانهای بوکان است مناطق عملیاتی شمال غرب کشور هچون سردشت و پیرانشهر مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آشنایی با فلسفه جهاد و شهادت، تقویت حس خودباوری، بیان خاطرات رزمندگان اسلام، زنده نگهداشتن یاد شهدا و مقابله با تهاجم فرهنگی و آماده سازی در جنگ نرم با دشمن مهم ترین هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان عنوان کرد: تا پایان ابان ماه امسال بیش از ۱۵۰۰ دانش اموز دختر و پسر بوکانی در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در چهار مرحله اعزام خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت در اردوهای راهیان نور و حضور در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس فرصت مناسبی برای خودسازی، آموختن درس ایثار و فداکاری، ولایتمداری، شهادت طلبی و بالا بردن روحیه اخلاص به ویژه برای نوجوانان و جوانان به ارمغان می آورد.

ارسال نظرات