مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه به منظور معرفی و احیاء و گسترش تفکر و معارف اهل بیت علیهم السلام در محل سالن امام علی(ع ) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۲۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه و با مشارکت حوزه خواهران نور الهدی به منظور معرفی و احیاء و گسترش تفکر و معارف اهل بیت علیهم السلام در محل سالن امام علی(ع ) برگزار شد.

در این مراسم خواهر دیزماری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه با اشاره به اهمیت حماسه حضرت زینب(س) اظهار داشت: بالاترین علم ها و صافی ترین معرفتها در دست حضرت زینب(س) بود زیرا حضرت زینب(س) تنها حافظ پیام عاشورا بود و حماسه حضرت زینب(س) تنها حماسه ای بود که مکمل حماسه عاشوراست.

 وی همچنین تصریح کرد: مدیریت حضرت زینب (س)در موضوع اسارت اهل بیت بسیار مهم بود و اگر حضور ایشان نمی بود ظلم و ستم های یزید علنی نمی گشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم گفت: اکنون حضور زنان هم پای مردان در میدانهای مختلف اجتماعی و سیاسی لازم هست تا نقش آفرینی نمایند و زینب گونه عمل کنند و بنابراین جهت زنده نگه داشتن حادثه عاشورا و توجه به سیره و فرهنگ ائمه اطهار مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) در تمامی شهرها برگزار می گردد. تا یکی از رسالتهای مهم انقلاب اسلامی ایران که معرفی و احیاء و گسترش تفکر و معارف اهل بیت است تعمیق گردد.

ارسال نظرات