در راستای تجلیل و تکریم از زنان ایثارگر 8سال دفاع مقدس مراسمی با حضور مسئولین شهر و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان خوی در پارک بانوان این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۳۹۴۰۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرماندار خوي در این همایش ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت سیدالساجدین و تجلیل و تکریم زنان ایثارگر شهرستان خوی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی علیه کشور ما شروع شد که یکی از این توطئه ها تحمیل جنگ هشت ساله عراق علیه ایران بود اما ما با رهبری امام راحل، فداکاری و ایثار گری های رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به نقش زنان در کشور گفت: زنان هم در آغاز و هم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند.

سید محمد عابدی افزود: زنان در برپایی راهپیمایی ها و تضاهرات نقش ممتازی داشتند و اگر فداکاری های زنان نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

وی تصریح کرد: تشویق زنان و مادران برای حضور مردان در جبهه های های حق علیه باطل و پشتیبانی از رزمندگان اسلام در پشت جبهه ها از دیگر نقش زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

در ادامه، فرماندارخوی بر ادامه راه شهدا با تبعیت  از منویات مقام معظم رهبری تاکید نمود.

در حاشیه این مراسم فرماندار خوی از نمایشگاه ایثارگری های زنان در پشت جبهه و حمایت از رزمندگان حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و نمایشگاه حجاب و عفاف بازدید نمود .

گفتنی است در  این یادواره که به همت بسیج جامعه زنان، اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی انتظامی، فرمانداری  شهرستان خوی برگزار شد برنامه های جانبی چون اجرای گروه سرود،پخش نماهنگ اجرا شد

ارسال نظرات