رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان داشت: در حال حاضر کمبود نیرو‌های متخصص از خلاء‌های جدی فضای رسانه کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۹۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس محمدیان در جلسه با فرماندار سبزوار اظهار داشت: بسیج رسانه نهادی فراجناحی و متعلق به همه اقشار است و رسالت آن پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری است.

محمدیان با بیان اینکه سیاستگذاری اصحاب رسانه از مهمترین کار‌های بسیج رسانه است، افزود: کم شدن متخصصان رسانه در کشور یکی از خلاء‌های جدی رسانه است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سبزوار و در راستای تقویت و هم‌افزایی رسانه‌های این شهرستان کانون بسیج رسانه در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: رسانه‌ها نقش موثری در انسجام بخشی ملی و منطقه‌ای و دوری از قوم‌گرایی دارند.

احمد برادران گفت: رسانه‌ها علاوه بر نقد منصفانه عملکرد دولت، با بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب در راستای تقویت وحدت ملی حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزار‌های مقابله دشمن با انقلاب اسلامی رسانه‌ها هستند، ادامه داد: باید علاوه بر مراقبت و فرهنگ‌سازی استفاده از فضای مجازی، از این ظرفیت مجازی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی امام و رهبری بهره برد.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در دفاع از منافع ملی و پای آرمان‌های انقلاب همه گروه‌های و جناح‌های کشور واحد و همدل هستند چنان که در مواضع اخیر ترامپ علیه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران یکبار دیگر وحدت ملی نمایان شد.

برادران افزود: امروز دشمن با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات تلاش دارد دل مردم را خالی کند و با ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها