خبرهای داغ:
در اولین راهیان نور دانش آموزی:

1500 دانش آموز ارومیه به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند

به همت حوزه مقاومت شهید میلانی ارومیه 1500 نفر از دانش آموزان شهرستان ارومیه در اولین کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۹۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به همت حوزه مقاومت شهید میلانی ارومیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش 1500 نفر از دانش آموزان ناحیه دو شهرستان ارومیه در اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مراسم بدرقه این دانش آموزان، گفت: روحیه ایستادگی و شهادت عامل و رمز موفقیت رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود روحیه مقاومت، ایثار و شهادت مایه افتخار کشور اسلامی ما می باشد.

سرهنگ علی نژاد افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام از انقلاب اسلامی دفاع کردند و با هیچ گونه امکاناتی در مقابل دشمن سرتا پا مسلح ایستادگی کردند و جان خود را تقدیم انقلاب نمودند و در حال حاضر امنیت و آسایش امروز را مدیون خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.

 سرهنگ چراغی مسئول سازمان اردویی و امور گردشگری سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: 50 هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور از مهر سال جاری به مدت سه ماه از مناطق عملیاتی شمال غرب و شش شهرستان آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات