خبرهای داغ:
خانه عالم روستای دیم قشلاق از توابع ماکو و فرش مسجد این روستا با حضور فرمانده سپاه شهرستان ماکو ، معاون فرماندار ماکو و بخشدار بازرگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید .
کد خبر: ۸۹۳۹۳۹۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خانه عالم روستای دیم قشلاق از توابع شهرستان ماکو و فرش مسجد این روستا با حضور فرمانده سپاه شهرستان ماکو، معاون فرماندار ماکو و بخشدار بازرگان افتتاح و به بهره برداری رسید طرح خانه عالم روستای دیم قشلاق در مهر ماه ۹۵ شروع شده و در خرداد ماه ۹۶ به بهره برداری رسیده است.

متراژ این طرح ۱۳۰ متر مربع بوده و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه و مجری گری سپاه پاسداران ماکو برگزار شده است.

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا مبلغ ۱۶ میلیون تومان و مابقی مبلغ ۲۰ میلیون تومان توسط اهالی روستا و خیرین تامین شده است.

همچنین لازم به ذکر می باشد که طرح تجهیز فرش مسجد روستای دیم قشلاق از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به متراژ ۵۲۵ متر مربع و به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ، با دستور مستقیم اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا به اجرا گذاشته شده است.

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا مبلغ ۳۳ میلیون تومان می باشد.

گفتنی است مسجد روستای دیم قشلاق از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ساخته شده بود که در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات