رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان وتجار کشور عنوان کرد: برجام به نظر نفوذ اقتصادی بود و نه یک تلاش در جهت احیای اقتصاد لذا دولت باید برای دستاوردهای اقتصادی برجام توضیح دهد و پاشنه آشیل ما به نظر همین برجام است.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۸۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور در اجلاس سراسری هیأت رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور عنوان کرد:محور اصلی  اقتصاد مقاومتی حضور اقشار جامعه است  و راهی جز همراهی نیست. باید بیداری اقتصادی اتفاق بیفتد و این امرمهم ستون فقرات اقتصاد است.

حسن پور بیان کرد: با توجه به رانت اقتصادی و فرار های مالیاتی که اتفاق می افتد، باید متوجه بود که دچار فتنه اقتصادی هستیم.

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: شاهد قاچاق سازماندهی شده هستیم و واردات بی رویه نیز از جمله فتنه های اقتصادی است و قابل توجه است که  ماه های اخیر نسبت به ماه گذشته واردات از چین حدود سه برابر شده لذا گویا برخی نفوذ های اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای ناسالم اقتصادی از جمله آثار همین نفوذی های اقتصادی است افزود: برخی از آقایان متأسفانه تصدی گری غیر قانونی مسندهای دولتی را دارند.

حسن پور با بیان اینکه بسیجیان می توانند با اعتقاد تأثیر به سزایی در چرخش چرخ اقتصاد کشور داشته باشد تصریح کرد: برجام به نظر نفوذ اقتصادی بود و نه یک تلاش در جهت احیای اقتصاد لذا دوستان ما در دولت باید برای دستاوردهای اقتصادی برجام توضیح دهند و پاشنه آشیل ما به نظر همین برجام است.

 

ارسال نظرات