عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: بازار اسلامی بازار شکوفایی اقتصادی، عدالت و قسط، نفس مطمئنه و امنیت اقتصادی است
کد خبر: ۸۹۳۹۳۷۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

اسدالله بادامچیان در اجلاس سراسری بسیج اصناف کشور که در هتل نخل مشهد مقدس اظهار کرد: اگر می خواهیم بازار اسلامی داشته باشیم نباید منتظر اقدام دیگری باشیم اما در کشور ما مردم انتظار دارند دولت کاری کند و دولت می خواهد مردم حرکت کنند.

وی در تعریف بازار انقلابی اسلامی افزود: بازار یک مجمع امور اقتصادی و منحصر به مکان های سرپوشیده نیست. بازار اسلامی با تکیه بر اسلام شکل گرفته و ماهیت اسلامی دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ترامپ علیه اسلام بازی در می آورد ولی از زمانی که او روی کار آمده، تعداد گروندگان به اسلام در آمریکا بیشتر شده است و این نشان از کارکرد عمیق این دین است و اگر در آینده کسی از بازار اسلامی از ما سوال کرد باید بتوانیم براین اساس به او پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه بازار اسلامی بازار شکوفایی اقتصادی، عدالت و قسط، نفس مطمئنه و امنیت است گفت: بازار اسلامی با غیر اسلامی مغایرت دارد. در اقتصاد غرب همه چیز بر محور پول و سرمایه است و در معنای کلی دنیای سرمایه داری پول معنا می شود.

بادامچیان ادامه داد: غرب سعی دارد اسلام را کشوری فقیر نشان دهد. اما نمی داند اسلام کشور فقیر نمی خواهد بلکه می خواهد آن قدر ثروتش زیاد باشد که دادرس باشد و اسلام برپایه فقر نیست و وظیفه ما است که نظام اسلامی را همراه با عدل ترسیم و براساس آن اقدام کنیم.

وی با تاکید به اینکه باید نظام اقتصاد اسلامی در کشور شکل گیرد گفت: در فضای اسلامی و بازار انقلابی ترس از کمبود پول نداشته باشیم و دولت تلاش کند که این بازار روپا باشد و بازارهای اسلامی و انقلابی ما ادامه یابد.

ارسال نظرات