فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) کاکی:

امام خمینی (ره) هرگز آمریکا را طرف مذاکره یا شریک تجاری خطاب نکرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) کاکی در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان این شهر گفت: امام خمینی (ره) هرگز آمریکا را طرف مذاکره یا شریک تجاری خطاب نکرد بلکه تعبیر ایشان از آمریکا، شیطان بزرگ بود.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۳۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ عبداله اسکندری با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه ملّت ایران گفت :  سخنان سخیف رئیس جمهمور امریکا ، بیانگر عدم شناخت ایشان از ملتی است که چهل سال است به تهدیدات سران زورگوی آمریکا و گزینه های  روی میز آنان پوزخند زده است  .

عبداله اسکندری گفتمان مردم ایران در مقابله با نظام سلطه را ، منبعث از آیات وحی  ، سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و تصریح کرد : نگاه مردم ایران به سیاستهای آمریکا در قبال ملتهای آزاده دنیا مبتنی بر شیطان بزرگ بودن امریکاست که امام خوبیها با شناخت دقیق از ماهیت امریکا و دیدن افق های دور ، آنرا برای ملت ترسیم کردند .

وی ادامه داد اگر میخواهیم به آرمانهای امام (ره) پایبند باشیم باید مشی سیاسی امام رضوان الله تعالی علیه را سرلوحه تفکرات خود قرار دهیم .

اسکندری اضافه کرد سیاستمداران باید به خاطر داشته باشند که امام (ره) امریکا را شیطان بزرگ نامید و هرگز آن را شریک تجاری  یا طرف مذاکره خطاب نکرد .

اسکندری خوشبینی و اعتماد به غرب را خیانت به آرمانهای امام و شهدا دانست و گفت :  وضعیت امروز برجام حاصل اعتماد به دشمنان انقلاب اسلامیست که علیرغم پایبند بودن کامل ایران به تعهدات خود ، نه تنها مکرر نقض شده  بلکه خطر ابطال و فروپاشی آن را تهدید میکند .

وی خاطرنشان کرد : امروز شاهد همصدایی بین مسئولان و منتقدین در مساله برجام هستیم که این امر میتواند چراغ راه تصمیم گیران و تصمیم سازان قرار گیرد .

 

ارسال نظرات