خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی بنات الزهرا(س) نهاوند خبر داد

برگزاری 3 دوره اردوی جهادی توسط گروه بنات الزهرا(س) نهاوند

مسئول گروه جهادی بنات الزهرا(س) نهاوند از برگزاری سه دوره اردوی جهادی توسط گروه جهادی بنات الزهرا(س) در روستای دوچشمه نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۰۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

برگزاری 3 دوره اردوی جهادی توسط گروه بنات الزهرا(س) نهاوندلیلا احمدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بسیجیان پایگاه بنات الزهرا(س) روستای دوچشمه نهاوند، همواره در کمک به اهالی روستا و انجام کارهای خیرخواهانه پیشگام بوده‌اند و به عبارتی در این زمینه دستی به آتش دارند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) در جریان کارهای که ما انجام می‌دادیم قرار گرفتند و به ما پیشنهاد دادند که کارهایمان را در قالب اردوهای جهادی برگزار کنیم.

فرمانده پایگاه بنات الزهرا(س) نهاوند افزود: برای تشکیل گروه جهادی با خواهران بسیجی پایگاه مشورت کردیم و کارهایی را که می‌توانستیم در روستا در بستر اردوهای جهادی انجام دهیم، شناسایی کردیم.

وی اظهار داشت: در تابستان سال جاری سه دوره اردوی جهادی در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه و 7 روزه برگزار کردیم که در این اردوها 12 خواهر بسیجی حضور داشتند.

احمدوند تصریح کرد: با توجه به اینکه اهالی روستای ما در زمینه کشاورزی و باغداری فعالیت دارند، فعالیت های گروه ما هم در این زمینه شامل کمک در جمع آوری محصول به کشاورزان و باغداران بوده است.

وی در ادامه در مورد برنامه های آتی این گروه جهادی گفت: مرمت و بازسازی مدرسه روستای دو چشمه مهمترین برنامه ما خواهد بود که در صورت تامین اعتبار آن در ایام نوروز سال 97 انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات