خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد عنوان کرد

بهسازی 65 درصد از روستاهای اسدآباد

فرماندار اسدآباد از بهسازی 65 درصد از روستاهای شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در این فعالیت در 40 درصد از روستاهای فوق فاز اولیه بهسازی به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۴۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

بهسازی 65 درصد از روستاهای اسدآبادحسین افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با اقدامات انجام شده 65 درصد از روستاهای شهرستان از بهسازی برخوردار شده‌اند که در این فعالیت 40 درصد از روستاهای فوق شاهد اتمام فاز اولیه بهسازی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: فاز اول این طرح شامل آسفالت و تعریض معابر است که در 9 روستا انجام شده و الباقی روستاها نیز به مرور زمان از این خدمات برخوردار خواهند شد.

فرماندار اسدآباد در رابطه با احداث سینما در شهرستان نیز گفت: با توجه به حضور پنج دانشگاه در دیار سیدجمال و وجود تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان راه‌اندازی سینما را ضروری می‌دانیم اما معتقدیم برای انجام این اقدام نیاز به فراهم شدن بستر آن داریم.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی سینما در شهرستان نیاز به سالنی مجهز دارد، افزود: در سطح شهر برای این مهم سه گزینه داریم که سالن فعلی ارشاد، سالن کانون وساخت سالنی جدید گزینه‌های موجود ما برای رفع این نقص است.

*تکمیل کادر درمانی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد نیازمند زمان و سازوکار

افشاری خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان در شهرستان طی سالیان گذشته چشمگیر بوده است که می‌طلبد برای استفاده صحیح از این اتفاق مطلوب مکان‌های فرهنگی و تفریحی در سطح شهر را افزایش دهیم تا اوقات بیکاری این قشر و جوانان شهر به نحو صحیحی صرف شود.

وی در رابطه با تعطیلی بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز گفت: با توجه به فرسودگی بیمارستان و گله‌مندی مردم از آلودگی‌های محیطی مقرر شد تا با انتقال این مرکز به فاز تازه تاسیس بیمارستان قائم(عج) از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنیم.

رییس شورای تأمین اسدآباد با بیان اینکه این مرکز یک ظرفیت خوب برای شهرستان است، افزود: در حال مکاتبات برای ایجاد مرکز درمانی جدید 120  تختخوابی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در مکان فعلی هستیم و برای انجام این مهم مکاتبات لازم با نهادهای بالادستی را آغاز کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به شلوغی اورژانس بیمارستان قائم(عج)، بیان کرد: این مرکز اورژانس دومین مرکز استان از لحاظ وسعت است اما حل مشکل کمبود نیروهای درمانی آن در کوتاه مدت میسر نیست و نیاز به سازوکارهای اداری و استخدامی لازم را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار