خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران:

از روحیه‌ صبر و ایثار خانواده‌های شهدا درس بگیریم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت: این مسئولان هستند که نیاز دارند به منزل خانواده‌های شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه‌ی صبر و ایثار آنها درس گرفته و در امور خود به کار برند.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۱۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار محرم مجرد رئیس بازرسی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با والدین شهید احمد قلیچی دیدار کردند.
در این دیدار، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز امنیت ایجاد شده در کشور به برکت خون شهداست، گفت: همه‌ی ما باید در حراست و پایداری این نعمت بزرگ تلاش نماییم.
این مسوول با بیان اینکه جامعه ایثارگران به دیدار ما نیازی ندارند، گفت: این مسوولان هستند که نیاز دارند به منزل خانواده‌های شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه‌ی صبر و ایثار آنها درس گرفته و در امور خود به کار برند.
مومنی با اشاره به اهمیت دیدار با جامعه ایثارگران افزود: تجلیل از ایثارگری‌ها و رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تجدید بیعت با آرمان‌های شهیدان از مهمترین اهداف این دیدارهاست.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید مسوولان را دعا کنند تا در ادامه دادن مسیر شهدا و در احیای اهداف و آرمان‌های آنها موفق باشند.
گفتنی است: در این مراسم، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت والدین شهید احمد قلیچی تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار