خبرهای داغ:

سازمان بسیج زنان پایگاه‌های خدمت‌رسانی برای زائرین اربعین ایجاد می‌کند

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: بسیج جامعه زنان در راستای شناسایی و کمک به اعزام مبلغین و افرادی برای پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی در ستاد اربعین بسیار فعال است.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۰۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان، در خصوص برنامه‌های این سازمان به مناسبت اربعین حسینی گفت: سازمان بسیج زنان، پایگاه‌هایی را به‌منظور استقبال، اسکان، پذیرایی و ارائه بسته‌های فرهنگی به زائران در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و دیگر استان‌هایی که زائران در آن حضور دارند، ایجاد کرده است.

اصلانی در ادامه در خصوص برگزاری نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌های مختلف درباره اربعین باهدف غنی‌سازی حضور زنان در مراسم پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: سازمان بسیج زنان در حال هماهنگی واحد خواهران ستاد اربعین است تا این نشست‌ها با موضوع نقش زنان در جهانی‌سازی اربعین و حضور فعال زنان در این عرصه برگزار شود و تاکنون سه جلسه از این نشست‌ها برگزارشده است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه زنان در راستای شناسایی و کمک به اعزام مبلغین و افرادی برای پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی در ستاد اربعین بسیار فعال است.

رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص فعالیت‌های این سازمان در ایام محرم نیز عنوان کرد: در ایام محرم جلسات بسیاری درباره سبک زندگی عاشورایی در 13 هزار پایگاه مقاومت بسیج داشتیم. در کنار این جلسات، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای با همین موضوع در سطح کشور برگزار کردیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار