بهرام کیاکجوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و 700 حامی نوشهری حمایت‌ مادی و معنوی 300 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را برعهده دارند.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۷۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهرام کیاکجوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و 700 حامی نوشهری حمایت‌ مادی و معنوی 300 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را برعهده دارند.

وی درباره مشارکت حامیان در بخش اکرام، ایتام و محسنین در شش ماهه نخست امسال، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات خانوارهای نیازمند در این نهاد اجرا می‌شود و حمایت حامیان از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان قابل توجه است.

کیاکجوری با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال حامیان 439 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند، افزود: سهم ایتام از این مبلغ 196 میلیون تومان و سهم فرزندان محسنین243 میلیون تومان بوده است.

وی پرداختن به مشکلات ایتام را یکی از نیازهای اساسی جامعه دانست و عنوان کرد: وجود مشکلات عدیده خانوارهای بی‌سرپرست، لزوم توجه بیش از پیش حمایت از ایتام جامعه را نمایان می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نوشهر با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های خوب و موفق کمیته امداد بوده که با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقاء معیشت و تکریم ایتام اجرا شده است، ابراز کرد: در طول فعالیت این طرح، مردم خیر و نیکوکار نوشهر استقبال بی‌نظیری کردند و اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام مانند تأمین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد مدیریت مالی خانواده‌های مددجو و تامین آتیه فرزندان ایتام و نظارت بر فعل و انفعالات مالی خانواده‌ها را برعهده دارد، گفت: وجوه پرداختی توسط حامیان به حساب ایتام در کمیته امداد امام خمینی واریز و مبالغ عیناً و دقیقاً در اختیار ایتام قرار می‌گیرد که قابل رصد از طریق این نهاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها