خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در جهت جایگزینی گاز طبیعی به جای سوختهای فسیلی در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی معظم له در بخش گازرسانی در استان گامهای اساسی برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۷۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، با توجه به ورود به فصول سرد سال نخستین جلسه هماهنگی مسئولین شرکت گاز استان با حضور هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان، اعضای هیئت مدیره ، روسا و مسئولان واحدهای ستادی و ادارات شرکت گاز استان برگزار گردید.

" سید محمود هاشمی " مدیرعامل شرکت گاز استان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شرکت گاز در بخش گازرسانی در استان، اظهار داشت: اهمیت نقش گاز در جامعه و پایداری جریان گاز بر هیچ کس پوشیده نیست و اقدامات ارزنده ای در راستای گازرسانی در استان انجام شده و می طلبد همکاران گرامی در تداوم این برنامه در جهت توسعه امر گازرسانی و پرهیز از هرگونه قطع جريان گاز به ویژه با ورود به فصول سرد سال اقدامات، هماهنگی ها و کنترل های مراقبتی را در دستور کار خود قرار دهند.


وی با اشاره به شروع فصول سرد سال، افزود: در این راستا انتظار میرود مشترکان گرامی نیز با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی همزمان با شروع فصل سرما ، شرکت گاز خراسان جنوبی را یاری نمایند.


مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره نام گذاری شعار امسال با عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال ضمن تعریف پروژه های پژوهشی جدید بایستی ایده ها تبدیل به تولید شده و در جهت عملیاتی کردن آن در امور به ویژه جایگزینی گاز طبیعی به جای سوختهای فسیلی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند رسیدگی به درخواستهای آنان ، تسهیل فرآیند خدمات اشتراک پذیری ، نصب انشعابات و تجهیزات و ایجاد راهکارهای مناسب جهت بسترسازی گازرسانی به واحدهای صنعتی در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی معظم له در بخش گازرسانی در استان خراسان جنوبی گامهای اساسی برداشته شود.


در ادامه این جلسه روسای واحدهای مختلف شرکت گاز استان خراسان جنوبی به ارائه گزارش عملکرد واحدهای خود در سال شش ماهه نخست امسال پرداختند .

در پایان مدیرعامل شرکت گاز استان از تلاش و عملکرد مطلوب تمامی واحدهای این شرکت در این مدت قدردانی نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها