رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی استان البرز گفت: قول فدارسیون ورزش‌های بومی و محلی و وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز مناسب خانه‌های ورزش روستایی استان البرز به خوبی محقق نشده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۱۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نادر سلیمانی رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی البرز با تاکید بر اینکه هیئت ورزشی بومی و محلی از نبود یک سالن مستقل برای برگزاری این رشته ورزشی در البرز رنج می‌برد، اظهار داشت: توسعه بازی‌های بومی و محلی در روستا‌های البرز نیازمند افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی است.
 
وزارت ورزش خانه‌های ورزش روستایی البرز را تجهیز نکرد

وی افزود: قول فدارسیون ورزش‌های بومی و محلی و وزارت ورزش و جوانان برای تجهیزمناسب خانه‌های ورزش روستایی استان البرز به خوبی محقق نشده است.

رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی استان البرز با بیان اینکه بیمه ورزشی روستایی حائز اهمیت است، بیان کرد: عدم وجود اسپانسر مالی، سالن و فضای ورزشی در روستا‌ها از مهم‌ترین مشکلات این رشته در استان البرز است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری بومی و محلی شاهین شهر اصفهان در سال گذشته، عنوان کرد: در این مسابقات استان البرز در رشته محلی "دوزپا فیزیکی" مقام کشوری کسب کرد.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ نوع ورزش بومی و محلی در استان البرز به ثبت رسیده است، اضافه کرد: تنوع ورزش‌های بومی و محلی البرز به صورت کتاب منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسب هفته تربیت بدنی در شهرستان نظرآباد و کلاک مسابقات بومی و محلی برگزاری شد، توضیح داد: مسابقات ورزشی در رشته‌های "هفت سنگ"، "دارپلان" در کلاک و همایش پیاده‌روی نیز در روستای بختیار نظرآباد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها