مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که 26 روحانی در سکونت گاه های غیر رسمی استان برای ترویج آموزه های دینی و پاسخ به سئوالات شرعی مردم مستقر هستند.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۸۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقرار این روحانیون در مناطق آسیب زای استان البرز با هدف رفع معضلات اجتماعی و توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی توسط تبلیغات اسلامی البرز انجام شده است.

استقرار 26 روحانی در سکونتگاه های غیر رسمی استان البرز

وی افزود: تبلیغات اسلامی البرز در آمایش سرزمینی شناسایی مناطق آسیب زا استان تلاش می‌کند تا با بهره گیری از روحانیون توانمند در عرصه فرهنگی دینی آموزه ها و فرهنگ ناب محمدی(ص) را در این مناطق توسعه و ترویج دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، فقر، اعتیاد، طلاق، قاچاق کالا و ارز را از مهم ترین آسیب های اجتماعی در این اماکن برشمرد که روحانیون با همکاری هیئت امنای مساجد و فعالان عرصه فرهنگی دینی تلاش زیادی را در زمینه رفع این معضلات انجام داده اند که بر اساس گزارش‌ها واصله این فعالیت های تبلیغی تا حدود زیادی اثر گذار بوده است.

وی اضافه کرد: نهادینه شدن ارزش ها و مفاهیم دینی در نشاط روحی و روانی آحاد جامعه اثرگذار است به همین منظور دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ با همکاری دستگاه های اجرایی باید در این زمینه گام بردارند.

مسعودی، سخنرانی با مضمون و محتوی اثرگذار، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی، بیان احکام و لسات متنوع و جذاب قرآنی از قبیل کرسی تلاوت، محفل انس و جلسات تفسیر را از مهم ترین فعالیت های این روحانیون در مناطق آسیب زا ذکر کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها