مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج گفت: کتاب چادرهای سوخته نخستین کتاب مصور پس از وقایع عاشورا است که به صورت نقاشی حوادث، معجزه ها و کرامات اسیران کربلا را از کوفه تا شام و برگشت به کربلا بیان می کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۶۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمود شفیق، مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج در خصوص برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «چادرهای سوخته» اظهار داشت: این کتاب به واقع نخستین کتاب تصویری از وقایع پس از عاشورا است.

«چادرهای سوخته» روایت مصوّری پس از واقعه عاشورا

 شفیق توضیح داد: اسرای کربلا پس از واقعه عاشورا به سمت کوفه سپس شام و از آن جا به سمت کربلا آمدند و طی این زمان معجزات، اتفاقات و کرامات بسیاری دیده شد که در کتاب چادرهای سوخته به تصویر در آمده است.

 وی با بیان اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی مطرح کرد: مطالعه این کتاب مصور در قالب طرح مسابقه کتابخوانی زمینه موثری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج با نظر به نوشته مقدمه کتاب توسط استاد محمدرضا سنگری عنوان کرد: مقدمه کتاب به نوشته دکتر سنگری از اساتید و پژوهشگران برتر کشور، همچنین دستخط چندی از علماء کشوری و مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) و انجمن هنرمندان استان دلیلی بر اهمیت و جایگاه ارزشی این کتاب تلقی می شود.

 تهیه و هدیه این کتاب به عنوان یک اقدام فرهنگی مورد نظر و بیان این فعال فرهنگی قرار گرفت و به پیوست آن توضیح داد: مطالعه این کتاب و حتی هدیه آن در ایام ماه صفر یک برنامه و گام فرهنگی تلقی می شود.

 گفتنی است، علاقمندان می توانند به منظور بهره مندی از این کتاب با شماره های 09123605018 و یا 09193992151 تماس حاصل بفرمایند.

 

منبع: شبستان

ارسال نظرات