خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه یکی از شاخه‌ها و نمودهای زندگی اسلامی این است که انسان دچار غفلت نشود، گفت: سه چیز انسان خانمان سوز است غرور، غفلت و حب دنیا؛ بنابراین سعی کنیم دچار آنها نشویم.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۹۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

عدم غفلت‌زدگی یکی از نمودهای زندگی اسلامیحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص سبک زندگی اسلامی بیان داشت: زندگی ما در یک نقطه با نباتات و حیوانات مشترک است و آن زندگی نباتی ما است یعنی خوردن و آشامیدن اما انسان دارای قوه تعقل است یعنی اندیشیدن و فکر کردن تنها چیزی که حیوانات ندارند.

وی در ادامه افزود: در بین انسان‌ها، انسان‌هایی داریم دارای دین و آئین و مذهب و در بین آنها یکسری بدون دین، سکولار، کمونیسم و عده‌ای نیز مسلمان هستند که برای سبک زندگی مسلمانان باید از منابع اسلام و احکام استفاده شود و احکام اسلام نیز از قرآن و روایات و احادیث پیامبر(ص) و ائمه(ع) مشخص می‌شود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه زندگی دنیوی موقتی است، بیان داشت: در قیامت 50 ایستگاه وجود دارد تا به کارهای ما حسابرسی شود که هرکدام از این ایستگاه‌ها هر روزش هزار سال است بنابراین 50 هزار سال طول می‌کشد که مورد حسابرسی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخه‌ها و نمودهای زندگی اسلامی این است که انسان دچار غفلت نشود، گفت: سه چیز انسان خانمان سوز است غرور، غفلت و حب دنیا؛ بنابراین سعی کنیم دچار آنها نشویم.

شیرزادی در ادامه گفت: انسان همیشه باید اعمال و رفتار خود را مورد محاسبه قرار دهد و با خود پیمان ببندد که افسار نفس خود را بر عهده بگیرد و آن را کنترل کند و مراقب اعمال و رفتار خود باشد و قبل از اینکه به حساب او رسیدگی شود به حساب خود رسیدگی کند .

وی در پایان با اشاره به فواید حسابرسی گفت: وقوف بر کاستی‌ها، اصلاح خویش و کسب کمال از جمله فواید حسابرسی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات