با حضور جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت سید الشهداء (ع) نشست معرفتی بصیرتی فرماندهان پایگاه،شورای حوزه و ارکان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۲۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نشست معرفتی بصیرتی فرماندهان پایگاه، شورای حوزه وارکان گردان بیت المقدس حوزه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
این مراسم در آستانه هفته دفاع مقدس و با موضوع دشمن شناسی با حضور برادر محمود سعیدی از هادیان سیاسی سپاه و با موضوع دشمن شناسی برگزار شد.
وی در ابتدا ضمن تسلیت ماه محرم، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس را را برگرفته از قیام امام حسین و عاشورا عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دشمن امروز به دنبال تحریف دستاورد‌های دفاع مقدس و به دنبال آن معرفی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی است، و در ادامه به دنبال گرفتن جوانان مومن و انقلابی است و ما باید نقشه و راه دشمن را بشناسیم.
وی در ادامه اساس دشمنی استکبار را مسلمان بودن ما عنوان کرد و افزود: این در حالی است که یک بار دیگر شاهد وحشیگری ددمنشان و ظالمانی هستیم که به بهانه‌های واهی و با توطئه و نقشه‌های شوم و ضدانسانی فاجعه تازه یی را رقم می‌زنند و هزاران زن و مرد و کودک و کهنسال را به جرم مسلمانی به خاک و خون می‌کشند.
سعیدی افزود:در شرایطی که دین اسلام روز به روز در غرب و شرق نفوذ می‌کند، روشن است که دولتمردان کشور میانمار از این پدیده نگران باشند و مسلمانانی را که در این کشور به دنیا آمده‌اند اتباع خارجی قلمداد کنند؛ لذا بر همگان واضح است که این مسلمان‌کشی‌ها از ترس نفوذ اسلام عزیز است که در پرتو آموزه‌های آن امروز می‌بینیم که مردم مسلمان بسیاری از کشور‌ها بر علیه حاکمان ظالم و مستبدشان قیام کرده‌اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بدیهی است که مردم مسلمان ایران اسلامی نیز همپای همه مسلمانان آزادیخواه دنیا در برابر این نقض آشکار حقوق بشری اسلام خواهان میانمار ساکت نخواهند نشست و از هر طریق ممکن ابراز همدردی خود را به اثبات می‌رسانند.
ارسال نظرات