سیاوش مسلمی با بیان اینکه اینجا ایران، سرزمین مردمانی است که اراده کردند در پرتو اسلام و انقلاب به هیچ قدرت بیگانه‌ای باج ندهند،افزود: ملت ایران ملت بافرهنگ، با شعور و با شخصیت متعالی است و ملتی سربلند که به تعهدات خود پایبند است. اما این تعهدات یک سویه نیست، صبر ملت ایران هم بی‌انتها نیست.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۲۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان، سرهنگ پاسدار مسلمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان در واکنش به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکای جنایتکار گفت:این کار بخشی از طراحی ویژه استکبار جهانی برای فشار به انقلاب اسلامی و اختلال در دستگاه محاسباتی جریان انقلابی است.

 

وی به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد ،که فرمودند:« رئیس جمهور آمریکا از خود بلاهت نشان می دهد لکن این موجب نشود که ما از مکر و حیله و توطئه دشمن غافل بشویم دشمن را نمی توان حقیر و بیچاره شمرد.»و متذکر شد: دشمن اصلی یعنی آنکه در صحنه بیش از همه در مقابل ایران و ایرانی سینه سپر می کند رژیم آمریکاست، بحث مردم آمریکا نیست آنها سالیان متمادی صاحب این کشور بودند و همه چیز کشور زیر دست آنها است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی اینها را گرفت لذا از روز اول عصبانی و ناراحت بودند و ما را تحریم کررد و آمریکایها از روز اول کارکردشان به همین منوال بود نه انرژی هسته ای مطرح بود نه موشک و مسئله دفاعی مسئله اصلی این بود که ما دست سلطه آمریکا را قطع کردیم چه سلطه سیاسی چه سلطه اقتصادی چه سلطه امنیتی.

 

وی با اشاره به فعالیت های دفاعی وموشکی ایران گفت: فعالیت های موشکی ما برای دفاع است و برای مامهم بوده و امروز مهمتر بنده به عنوان خادم کوچکی از این ملت همیشه در صحنه به آمریکایی‌ها سفارش می‌کنم از موشک و مهار قدرت بازدارنده ایران سخنی نگویند. ارداه ملت ایران به گونه‌ای است که دشمنان وقتی بر نقطه‌ای متمرکز می‌شوند، می‌فهمیم که آن نقطه، نقطه واقعی و حقیقی ما است و آن را باید تقویت کرد و این درس عبرت به آمریکایی‌ها است. با این حال ما مصمم هستیم تا مرز احقاق حقوق حقه خود و تا از بین بردن ادبیات تهدید در ذهن و دل دشمنان، مسیر جهاد که مسیر سعادت همه امت اسلامی است را ترک نکنیم.

 

وی بیان داشت: ما هرگز میدان جهاد دفاع از شرف و کرامت ملت ایران و ملت‌های مسلمان عالم را ترک نخواهیم کرد.

 

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری موضوع دستگیری ملوانان آمریکایی در جزیره فارسی اظهار داشت: دوسال گذشته جهان رویارویی تفنگداران سپاه با تفنگداران بزرگترین قدرت دریایی جهان یعنی آمریکا را دید که چگونه پاسداران درخشیدند و این مشت نمونه خروار بود و مقیاس کوچکی برای نشان دادن آن تفکر راهبردی نظامی ما علیه آمریکا بود و این جریان ادامه خواهد اشت.

 

سرهنگ مسلمی گفت: چطور می شود که ترامپ اسم خلیج معروف و جهانی را یاد نگرفته همان خلیجی که ملوانانشان در آنجا دستگیر شدند اگر ترامپ فراموش کرده است می تواند از ملوانان سوال کند.

 

وی اظهار داشت: برجام معیار و محکی برای نشان دادن شخصیت آمریکا در معاهدات بین‌المللی است و به آمریکایی‌ها تاکید می‌کنیم: تعهدات خود را بی‌‌کم و کاست اجرا کنید.

 

سیاوش مسلمی با بیان اینکه اینجا ایران، سرزمین مردمانی است که اراده کردند در پرتو اسلام و انقلاب به هیچ قدرت بیگانه‌ای باج ندهند،افزود: ملت ایران ملت بافرهنگ، با شعور و با شخصیت متعالی است و ملتی سربلند که به تعهدات خود پایبند است. اما این تعهدات یک سویه نیست، صبر ملت ایران هم بی‌انتها نیست.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله تصریح کرد: ما انتظار داریم مقامات آمریکایی لنز و عینک دوران جنگ سرد را کنار بگذارند و با عینکی جدید واقعیت‌های امروز ایران و جهان را ببینند.

 

سرهنگ مسلمی خاطر نشان کرد: آمریکا اگر به تعهدات خود در برجام عمل نکند و آن را پاره کنند ما به فرموده مقام معظم رهبری برجام را ریز ریز و به موزه خواهیم فرستاد. این نکته را بدانند اگر به تعهداتشان کامل عمل نکنند به نقطه اول بازخواهیم گشت و سانتریفیوژ‌های غیرفعال را مجددا فعال و به نقطه اول توقف در موضوع فعالیت هسته‌ای نخواهیم بود و ما پیش خواهیم رفت.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه و سپاهی در میدان است،بیان داشت: سپاه پاسداران نقشه ها و توطئه های آمریکا را در سرا سر جهان نقش برآب کرده است و آمریکا در برنامه‌های میان‌مدت و بلند‌مدت خود که در منطقه داشت از جمله پرورش داعش، در برابر سپاه شکست خورد و نقشه‌ها و توطئه‌های خود را نقش بر آب دید، بنابراین این شرایط را تحمل نکرد و قصد دارد از طریق تحریم نهاد مردمی سپاه را تحریم کند که البته راه به جایی نخواهد برد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله در پایان افزود: ان شاءالله به حول قوه الهی در سیزدهم آبانماه دانش آموزان دانشجویان و آحاد مردم هوشیار و همیشه درصحنه جواب یاوه گویی های آمریکا را با مشت هایی گره کرده خواهند داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات