مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت:جریان غربگرا در داخل کشور تلاش دارد با جدا کردن حساب ترامپ از آمریکا «ترامپ ستیزی» را جایگزین «مبارزه با استکبار» نماید.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۲۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ناصر بهروز  در رابطه با سخنان اخیر پیرامون برجام گفت: ترامپ از مدت ها قبل با لفاظی های گستاخانه اینگونه وانمود می کرد که به دنبال پاره کردن برجام است ولی همانطور که پیش بینی میشد به دلایل متعدد همچون منافع بسیار بالای برجام که مورد تاکید مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی؛ این امر محقق نشد.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: بر خلاف نظر کسانیکه  که معتقدند ترامپ رفتارهای اوباما در مورد ایران را نقض میکند بنده معتقدم ترامپ هرگز به یک انتحار سیاسی مانند پاره کردن برجام روی نخواهد آورد.

 

 

وی توضیح داد: ترامپ با رفتارهای تهدیدآمیز خود قصد دارد راهی برای فشار اقتصادی جهت  تغییر رفتار تهران را آغاز کند واین رفتاررا با انجام سناریوی های دیگر ادامه دهد.

 

 

بهروز ادامه داد: هدف امروزآمریکا آغاز استراتژی جدیدی با نام گروگان گرفتن برجام برای مذاکره مجدد  و کلید زدن سناریویی برای ایجاد اختلاف در داخل با متهم کردن نهادهای انقلابی همچون سپاه  است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در خصوص مذاکرات تیم هسته ایران اظهار داشت: موضع گیریهای ترامپ در قبال ایران و توافق برجام و بی نتیجه شدن چهار سال مذاکرات  تیم هسته ای ایران با شیطان بزرگ دراساس وعمل خط بطلانی بر دیدگاه غربگرایان داخلی و پیروزی بزرگ برای تفکر انقلابیگری است.

 

 

وی با اشاره به حمایتهای ترامپ از فتنه گران عنوان کرد: چرا این روزها روزنامه های زنجیره ای ترامپ را دیوانه ای که حرف های دیوانه وار میزند خطاب میکنند  اما بااین حال ترامپ بارها از اصلاح طلبانِ در بند و فتنه گران سال ۸۸ حمایت کرد!  باید پرسید هدف او ازمطرح کردن چنین حمایتهایی چه بوده است وچه چیزی رادرسران فتنه دیده اندکه آمریکایی ها نسبت به آن گرایش داشته وخواهندداشت وخواهان قدرت گیری دوباره این طیف سیاسی معاندبانظام هستند واگر ترامپ دیوانه است، چرا هم ترامپ دیوانه و هم اوبامای باهوش ، در حمایت از این طیف اشتراک نظر دارند!!

 

 

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: امروز سران آمریکایی بدنبال ایجاد دوگانگی بین مسئولان کشور و عموم مردم جامعه ایران هستند و جریان غربگرا درکشوردرحال ترسیم چهره ترسناک ازترامپ بین عموم مردم است و این عملیات روانی به این دلیل است که جریان غربگرا در داخل کشور تلاش دارد با جدا کردن حساب ترامپ از آمریکا “ترامپ ستیزی” را جایگزین “مبارزه با استکبار”  نماید؛ اما تاکید رهبر انقلاب بر عدم غفلت از «مکر آمریکا» علی رغم بلاهت ترامپ یعنی نگذاریم غرب‌گرایان داخلی «ترامپ هراسی» را جایگزین «استکبارستیزی» کنند!

ارسال نظرات