خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا از اعزام 200دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد و گفت: یکی از بسترهایی که موجب می شود از خودگذشتگی های شهدا را به نسل جوان انتقال داد اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۲۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تاکید و اظهار داشت: راهیان نور فرصتی برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: اردوهای راهیان نور از برنامه های موثر فرهنگی است که واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر را به نسل جوان جامعه منتقل می کند تا فرزندان این مرز و بوم در برابر هجمه های دشمنان در امان باشند.

شریفی راهیان نور را از تاثیر‌گذارترین برنامه های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌های دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند چراکه امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهیدان است.

فرمانده سپاه جلفا مهم ترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خود باوری، ایثار و گذشت و تحول روحی در دانش آموزان عنوان کرد.

کاروان راهیان نور دانش آموزی جلفا با حضور 200 نفر و با پنج دستگاه اتوبوس هفتم و هشتم آبان اعزام و شرکت کنندگان در آن از یادمان های شهدای ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات