مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست سیاسی و بصیرتی سربازان این ناحیه، خط و مش نظام اسلامی را بر پایه استکبار ستیزی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۲۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت افزود: چون ذات و شکل انقلاب ما بر پایه استکبار ستیزی نهفته است تا آخرین نفس در برابر امریکا خواهیم ایستاد.

وی گفت: سیاست امریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییری نکرده و سران مستکبر آمریکا برای تأمین منافعشان از دست درازی و گستاخی پرهیزی ندارند البته ایران همیشه و در همه جا در مقابل این گستاخی و زورگویی امریکا ایستاده و خواهد ایستاد.

حجت الاسلام صمددوخت بیان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را نسبت به انقلاب و آرمان های بلند امام راحل و خون شهدا اعلام کرده‌اند و این بار نیز در راهپیمایی باشکوه13 آبان با حضور خود این امر مهم را به دنیا یادآوری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود با اشاره به برجام و نقض عهد طرف امریکایی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای از ابتدا با واکنش‌هایی از طرف دلسوزان نظام مواجه شد و همواره از سوی مقام معظم رهبری و دیگر اشخاص بدعهدی و خباثت امریکا به مسئولان گوشزد شد که اکنون مشاهده می شود  با نقض چند باره این توافق بار دیگر امریکایی‌ها خوی استکباری خود را نشان دادند.

ارسال نظرات