خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر حماسه پیاده روی اربعین را عظیم‌ترین حرکت فرهنگی و تجمع مردمی در جهان دانست که به برکت انقلاب اسلامی تحقق یافته است.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۱۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: حضور میلیونی شیعیان و حرکت آحاد مختلف مردم با شور و نشاط فراوان به سمت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) نشانه ارادت به ساحت  مقدس امام حسین (ع) و نماد وحدت است.

وی گفت: اربعین یعنی زنده نگاه داشتن قیام اباعبدالله(ع) و تداوم نص صریح «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است که عشق و ایمان و معرفت حسینی را پیوسته در دل های مشتاقان شعله ور و شور و حرارت حسینی را در قلوب مسلمانان جاری می کند.

حجت السلام احمدی اربعین را فرصتی برای تقویت ارزش های والای اسلامی و آرمان ها عنوان کرد که از اهداف دیگر حماسه میلیونی پیاده روی اربعین است.

وی خاطرنشان کرد: رونق گرفتن مراسم اربعين طي سال­هاي جاري و حضور ده­ها ميليون عاشق حسيني از سراسر جهان، بشارت­ آماده شدن سپاه بزرگ اسلام براي ياری آخرين حجت حق و فراگير شدن نام و ياد امام حسين(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: عظمت این حرکت فرهنگی و بزرگ تاریخ بشریت یعنی  رهسپار شدن میلیون ها عاشق سوي کربلا، نويدبخش آینده ای درخشان از گسترش فرهنگ اسلام و احیای فرهنگ مهدویت دارد.

حجت الاسلام احمدی اظهارداشت: تا زمانی که اربعین این چنین پرشور، گرامی داشته می شود، نهضت عاشورا نیز ادامه می یابد بنابراین اربعین حسینی نمایشی بی همتا از شور و شعوری اسلامی است که می تواند دردهای جهان اسلام، را التیام بخشیده و بهترین و مؤثرترین عامل برای معرفی اسلام ناب محمدی باشد در جهان باشد.

ارسال نظرات