فرماندار شهرستان قدس:

ایجاد بیش از ۲هزارشغل،برای شهروندان بومی شهرقدس در سال آینده/شناسایی۱۲۰نخبه شهر قدسی و‌جذب آنها در قالب برنامه ریزی شهری

فرماندار شهرستان قدس،از ایجاد۲هزار شغل در این شهرستان خبردادو گفت:فرمانداری در راستای شعار امسال و با تعامل با صنعت کاران شهر قدس،تا پایان اسفند برای ۵۰۰نفر اشتغال و‌در سال آینده نیز۲هزار شغل ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران ،پیش ظهر امروز سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس در دیدار صمیمی امشب که با اهالی خیابان سجاد این شهرستان داشت در خصوص اقدامات و پیگیری های اخیر فرمانداری سخن گفت و اظهار کرد : تا پایان اسفند برای 500نفر از شهروندان اشتغال ایجاد خواهد شد.

محمدی بر این اساس افزود:فرمانداری در راستای شعار امسال و با تعامل با صنعت کاران شهر قدس،تا پایان اسفند برای ۵۰۰نفر اشتغال و‌در سال آینده نیز برای شهروندان بومی شهرستان قدس بیش از۲۰۰۰هزار شغل ایجاد خواهد شد.

 

وی ادامه داد :در بحث زیبا سازی منظر شهری اقدامات جهادی انجام شده است و معبر هفت جوی به یکی از زیباترین معابر شهرستان تبدیل می شود.

شورای شهرقدس تا پایان آذر، موئظف به گزارش عملکرد خود هستند

این مقام مسئول در شهر قدس،با بیان اینکه شهردار و شورای شهر باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند تأکید کرد: پرسش مردم از مسئولین و جوابگویی آنها باید فرهنگ سازی شود و در این راستا برنامه ای ترتیب داده ایم که شهردار و اعضای شورای شهر می بایست در پایان اذر ماه در مقابل مردم حاضر شوند و از عملکرد خود دفاع کنند .

محمدی در خاتمه، از شناسایی بیش از۱۲۰نخبه شهرقدسی و‌جذب آنها در قالب کارگروهی شهری خبر داد و تصریح کرد: اینجانب معتقدم اگر بخواهیم در انجام وظایف خود موفق باشیم باید از مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بهره بگیریم و از نظرات و پیشنهاداتن آنها استفاده کنیم اگر مردم در صحنه نباشند ما نتیجه نخواهیم گرفت و در این راستا بیش از 120 نفر از نخبگان شهرستان توسط فرمانداری شناسایی و در قالب کارگروه مطالعات و برنامه ریزی شهری جذب شده اند و ما را در مدیریت و برنامه ریزی یاری می کنند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار