مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کوهبنان گفت: وحدتی که حول محور ولایت و رهبری باشد بسیار ارزشمند است،
کد خبر: ۸۹۳۸۷۹۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در پی سخنان سخیف و بی‌ارزش رئیس جمهور آمریکا و به‌منظور ابراز انسجام نماز وحدت این هفته کوهبنان ظهر امروز با حضور اعضای شورای اداری و تامین در نمازخانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در حاشیه این آیین با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی اصیل است که به‌دست حضرت امام (ره) تشکیل شد که وظیفه پاسداری از ارزش‌ها در داخل مرزها را بر عهده دارد، اظهار داشت: تاکنون بیشترین خدمت را سپاه پاسداران داشته و از ابتدای انقلاب تا به امروز موفق بوده است.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دشمنان تمام راه‌ها را امتحان کردند، شکست خوردند و در فتنه 78 بسیج به حمایت نیروی انتظامی و اطلاعات آمد در فتنه 88 هم با کوی عظیم و محکمی مثل سپاه برخورد کردند.

حجت‌الاسلام مهدی فقیهی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کوهبنان با استناد به کلام امام صادق (ع) گفت: اگر وحدت ایجاد شود خود نوعی صدقه است که خداوند این صدقه را دوست دارد لذا با هم بودن رحمت است که لطف الهی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی افضل از همه نمازها و روزهاست و وحدتی که حول محور ولایت و رهبری باشد بسیار ارزشمند است،
بیان کرد: امامت به جامعه وحدت و همدلی می‌بخشد که این امامت باید تعظیم شود لذا به فرموده امام (ره) اگر علاقه به استقلال ایران داریم باید وحدت داشته باشیم.

فقیهی ادامه داد: حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن و تامین امنیت داخلی و خارجی مهمترین وظیفه سپاه است که به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) سپاه باید در حرکت رو به جلو متوقف نشود و همراه با جهان پیشرفت کند و امنیت در حقیقت همان پیشرفت مادی و معنوی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومتکوهبنان تصریح کرد: دشمن ما آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)ریشه ناامنی منطقه آمریکاست که کارگزار صهیونیست جهانی است پشت بیشتر شرارت‌هاست و مثل زالو درصدد مکیدن دار و ندار ملت‌هاست.

محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان گفت: همیشه وحدت کلمه در بینمسوولان باید به رخ همه کشیده شود چون تمام دشمنی‌ها به‌خاطر موفقیت سپاه در بعد بین‌المللی است.

ارسال نظرات