خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمين علاءالدینی بیان داشت: امروز برخی درحال گرفتاری در یک دام دیگر هستند و درصدد جدا کردن اروپا و ترامپ هستند و باید بدانیم‌ اروپا و ترامپ یک هدف را دنبال می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۶۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاء الدینی امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای این شهر برگزار شد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ماه محرم با برگزاری مجالس عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام و ذکر اهل بیت علیهم السلام با حضور مردم سپری شد.

وی ضمن اشاره به مناسبت های هفته پیش رو گفت: به مناسبت ماه صفر یاد و خاطره کاروانیان در شام بلا، فرصت مناسبی جهت برگزاری جلسات معرفتی می باشد.

خطیب جمعه گلپایگان همچنین به میلاد امام محمدباقر(ع) و هفتم ماه صفر و شهادت سه ساله امام حسین علیه السلام اشاره نمود و ابراز کرد: این مناسبتها بسیار مغتنم است و برای تعظیم ائمه و شناخت بررسی جایگاه کودکان در واقعه عاشوراست.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: از سوم آبانماه در مصلای نماز جمعه گلپایگان برنامه هایی به این مناسبت انجام خواهد شد .

وی سالگرد اعتراض امام خمینی به کاپیتولاسیون و افشاگری علیه این سند و همچنین سالگرد شهادت سید مصطفی خمینی فرزند بنیانگذار کبیر انقلاب توسط ساواک را بعنوان وقایع اتفاق افتاده در ماه آبان عنوان نمود و بیان داشت: ارتحال آقا مصطفی که شهادت وی محرز گردید نشان می‌دهد امام که رهبر یک نهضت است فرزند خود را در این راه فدا می‌کند .

وی با اشاره به سومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی گفت: ۲۹ مهر سالگرد انسانی بزرگ و عالمی انقلابی است که تا لحظه آخر مدافع و دلسوز ولایت فقیه بود.

امام جمعه گلپایگان در خصوص سخنرانی اخیر ترامپ گفت: سیاست کلی جبهه استکبار در برابر ایران برای همه ما مشخص و مبین است.

خطیب نماز جمعه گلپایگان بیان داشت: پس از روی کار آمدن ترامپ عده ای به دنبال بزک کردن رؤسای قبل از ترامپ شدند و گفتند ترامپ با بقیه فرق دارد و ترامپ وحشی و دیوانه است و در مقابل، اوباما فردی مودب بود .

وی افزود: من و شما می‌دانیم که ترامپ وحشی نیست بلکه چهره وحشی آمریکا در نگاه ترامپ برای ما مشخص می شود.

حجت الاسلام علاء الدینی ابراز داشت: ترامپ جدای از آمریکا نیست که بگویم ترامپ وحشی است و آمریکا وحشی نیست بلکه ترامپ روی واقعی آمریکا می باشد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان گفت: این سکه ای که گاهی به ما نشان می دهند یک روی را با ادب و روی دیگر را بی ادب معرفی می کنند در واقع تحریف سياست آمریکا ست.

وی تصریح کرد :آمریکا یعنی ترامپ و ترامپ مسير واقعی سياست آمریکا است در به زانو در آوردن جبهه حق.

وی در ادامه بیان داشت: امروز برخی درحال گرفتاری در یک دام دیگر هستند و درصدد جدا کردن اروپا و ترامپ هستند و باید بدانیم‌ اروپا و ترامپ یک هدف را دنبال می کنند .

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد: در سیاست دو راه وجود دارد یک راه سیاست چماق و هویج و راه دیگر پلیس بد و پلیس خوب ؛ یعنی هدف یک چیز است ولی گاهی با تهدید و گاهی با تطمیع همراه است ولی هدف آنها براندازی جمهوری اسلامی است و اکنون از موضع تهدید در حال پیشروی می باشند.

وی گفت: اروپا در سوابق خودش نشان داده است که زمانی که پای منافع خودش در میان باشد منافع ما را قربانی منافع خودش می کند ؛فسخ یک طرفه قرار داد خودرو سازی پژو و رها سازی صنعت هسته ای ما پس از تحریم ها، از نمونه هایی است که اروپا به جهت حفظ منافع خودش ما را قربانی کرده است.

حجت الاسلام علاء الدینی افزود :ما هم باید یک جبهه باشیم و دست در دست یکدیگر یکدل ، همصدا و هماهنگ با قدرت  تمام در مقابل جبهه استکبار قرار بگیریم آنچه که بحمد الهی امروز اتفاق افتاده است .

وی اذعان کرد: امروز و در آستانه سیزده آبان هیچ کسی بیان نمی‌کند که شما توهم توطئه دارید و هیچ کسی مانع شعار مرگ بر آمریکا نخواهد بود وهمه یک صدا شعار مرگ بر آمریکا را بیان خواهند کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت :آنچه به لطف رهبری امام خامنه ای( مدظله العالی ) پیدا کردیم این است که اسلحه ای که دشمن به سمت ما گرفته است خالی می باشد یعنی تمام گلوله های دشمن خرج شده است لیکن باید مقاومت کنیم تا دست دشمن رو شود.

وی با اشاره به انواع تهدیدات دشمن گفت: اگر آنها پاره کردن برجام را مطرح کردند رهبر ما فرمود ما برجام را به آتش می‌کشیم و آن را ریز ریز می‌کنیم.

حجت الاسلام علاء الدینی با اشاره به شرایط منطقه و نقش دشمنان در این راستا بیان کرد: به عراق حمله کردند داعش را ایجاد کردند و در اقلیم کردستان همه پرسی گذاشتند نتیجه آن شد که کرکوک که دست اقلیم کردستان بود بدون شلیک حتی یک گلوله به دست دولت مرکزی عراق افتاد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ما در بدر و خیبریم نه در شعب ابوطالب و این یعنی اینکه اگر دشمن با تمام توان به ما حمله می‌کند به دلیل قدرت ما است.

وی افزود: امروز نه آمریکا، آمریکای چهل سال پیش است و نه ایران، ایران چهل سال پیش و امروز منحنی صعود و سقوط فرق کرده است آمریکا هر روز ضعیف تر زبون تر و منفورتر در تمام جهان می شود و ملت ایران نه در منطقه بلکه در جهان محبوب تر و مقتدر تر می شود.

وی با اشاره به قدرت سپاه در خارج از ایران گفت: از افتخارات ما  اين است که دشمنان نیز به اقتدار و شکوه ایران در منطقه اذعان دارند و دشمن نه تنها با سپاه بلکه با همه ما مخالف هستند و یک روز سپاه را تحريم می‌کنند وروز دیگر ارتش و یک روز نیروی انتظامی و روزی شورای نگهبان و یک روز دم از حقوق بشر می‌زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها