خبرهای داغ:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آمریکا و اسراییل نقشه کشیده بودند که در اقلیم کردستان عراق اسرائیل دوم درست کنند و این شرم‌آور است که پرچم اسرائیل را در آنجا برپا کردند ولی هدایت‌های رهبری و فداکاری‌های سردار سلیمانی نقشه‌هایشان را برهم ریخت .
کد خبر: ۸۹۳۸۷۵۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسيج  از گلپايگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در مراسم افتتاح ۲۰۰مسجد و مرکز فرهنگی اهدایی رهبر معظم انقلاب برای مناطق کمترتوسعه یافته، اظهار داشت: حرکت پیاده مردم به سمت کربلا یک شور و شوقی در دل ها ایجاد می کند و علی رغم برخی جوسازی‌ها این علاقه و حرارتی که در دل مردم برای حضرت سیدالشهدا ایجاد شده سرد نشدنی است.

وی افزود: انقلابی در اربعین درست شده که پیش بینی می شود امسال از ایران دومیلیون و پانصدهزار نفر به پیاده روی اربعین بروند و امیدواریم خداوند به ماهم توفیق این پیاده روی را بدهد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه طبق تصریح قرآن کریم فقط کسانی توفیق ساخت مسجد را دارند که مومن اند, به قیامت باور دارند و اقامه نماز و پرداخت زکات می کنند, گفت:  یکی از مدعیان مردم در روز قیامت مساجد هستند و هیچ نمازی غیر از اینکه در مسجد اقامه شود پذیرفته نمی شود مگر اینکه علت و عذری داشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مسجد سکوی پرش به آسمان است و قلب را تصفیه کرده و اخوت ایجاد می‌کند، اظهار داشت: مسجد حتی زمان پیامبر اسلام فقط برای مسجد نبود و بعد از هجرت مسجد قبا را ساختند. اگر پدر و مادرها بخواهند فرزندان را بیمه کنند راه مسجد را به آنها نشان دهند و اهل مساجد اهل فیاد نیستند.

وی با تاکید بر نقش نظارت بعد از واگذاری پروژه مساجد توسط ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اولین مشخصه یک امام جماعت نظم است و باید از آن بهره علمی بهرهمند باشد که بتواند جواب سوالات را بدهد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه تبلیغات مسموم و کانال های تلگرامی جوانان و خانواده ها را در معرض خطر قرار داده است, گفت: در اثر تبلیغات مسموم خانواده ها از هم پاشیده و بازی هایی درست شده که القای خودکشی به جوان می دهد.

 وی با بیان اینکه امام جماعت باید با جوانان رفیق باشد, تصریح کرد: پیامبر مظهر تواضع و فروتنی بود.

وی با اشاره به گزارش وزارت خارجه آمریکا مبنی بر وصع حقوق بشر در ایران پیرامون اعدام قاچاقچیان و و نبود ناظر بین المللی بر انتخابات ایران و همچنین عدم اجازه ازدواج بدون اذن پدر برای دختران گفت: آیا واقعا این چنین است؟ قوه قضائیه کدام سیاسی را در کشور به عنوان قاچاقچی اعدام کرده است؟ این درحالی است که می ببنید قاچاقچیان مواد مخدر در کشور چه می کنند. بسیاری از آنها مستحق اعدامند ولی هنوز نگه داشته شده‌اند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به گزارش حقوق بشر وزارت خارجه امریکا درباره دادگاه ویژه روحانیت گفت: این دادگاه برای صیانت از روحانیت است و خاستگاه حکومت روحانیت و حوزه علمیه بوده است. و باید جایی باشد که افراد ناصالح نفوذ نکنند.

وی افرود: مگر در فرانسه انگلیس و آمریکا ناظران بین المللی وجود دارد که در ایران باشد؟

رییس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: یکی از خطرات بزرگی که نسل امروز غرب را تهدید می کند حرام‌زادگی است که تحت عنوان ازدواج سفید رواج پیدا می کند.

وی با اشاره به فعالیت ها و تلاش های رهبر انقلاب گفت: تلاش های شبانه روزی و وقت و بی وقت رهبری را می بینم که ایشان از صبح تا دیروقت مشغول هدایت و راهنمایی هستند و اگر ایشان نباشند خدا می داند چه خواهد شد.

محمدی گلپایگانی در همین زمینه افزود: هیچکس پیش ایشان از نزدیک ترین افراد اجازه غیبت کردن ندارد و بسیار مهربان هستند. یکی از لذاتی که ایشان می برد دیدار با خانواده شهداست و درد دل هایشان را می شنود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مسئله کردستان عراق اشاره کرده و گفت: امریکا و اسراییل نقشه کشیده بودند که در اقلیم کردستان عراق اسرائیل دوم درست کنند و این شرم‌آور است که پرچم اسرائیل را در آنجا برپا کردند ولی هدایت‌های رهبری و فداکاری‌های سردار سلیمانی نقشه‌هایشان را برهم ریخت و بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاید کرکوک آزاد شد. این در حالی است که اگر جمهوری اسلامی نبود داعش همه این ها را خورده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها