امام‌جمعه تربت‌جام گفت: سیزده آبان فرصت مناسبی برای تبری جستن از شیطان بزرگ است و استکبارستیزی باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۴۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهری در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان بیان داشت: شیطان دشمن آشکار بشریت است و آمریکا به‌عنوان بدهکارترین کشور جهان حاضر به تحمل دیگر کشور‌ها نیست و به دنبال بردگی ملت‌ها است.

وی تأکید کرد: روز ۱۳ آبان روز تنفر از استکبار جهانی است که این امر باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود که آموزش پرورش نقش مهمی در این امر دارد.

در ادامه فرماندار تربت‌جام با ابراز گلایه از حضور کمرنگ دانشگاه‌ها در مراسم روز ملی ۱۳ آبان سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته یک دانشگاه با تابلو و نشان در مراسم حاضر شد و دیگر مراکز عالی به چشم نیامدند و انتظار هست امسال پرشورتر از گذشته شرکت کنند.

علی رستمی یادآور شد: دانشگاه‌های تربت‌جام در سکوت کامل به سر می‌برند و از برنامه‌های کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره خبری نیست که لازم است برنامه‌ریزی شود تا تشکل‌ها با جدیت بیشتر وارد شوند.

وی با اشاره به این‌که گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی باعث ایجاد وحدت می‌شود ابراز داشت: کرسی‌های آزاداندیشی به گونه صورت بگیرد تا به جناح و گروه خاصی منتسب و یا انتقاد نشود.

فرماندار تربت اعلام داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از میدان شهدا به سمت میدان ولیعصر برگزار و دوباره نشان خواهیم داد که ملت و دولت در کنار یکدیگر با تبعیت از مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب اسلامی پرشورتر از گذشته درصحنه حاضر هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها