خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی مراغه:

ارائه تسهیلات اشتغال زایی برای 130 نفر از مددجویان بهزیستی در مراغه

رئیس اداره بهزیستی مراغه از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای 130 نفر از مددجویان زیر پوشش این سازمان از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۰۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

شهین صادقی  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در این مدت 15 میلیارد ریال تسهیلات برای این مددجویان متقاضی با حمایت این سازمان تخصیص یافته و پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات در سه حوزه توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان این شهرستان تخصیص یافته است.
صادقی اضافه کرد: در بخش توانبخشی، این تسهیلات برای مددجویان دارای معلولیت، در حوزه امور اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار دارای مدرک حرفه آموزی و نیز در بخش پیشگیری به مددجویان رهایافته از دام اعتیاد و مهارت آموخته ارائه شده است.
وی گفت: این تسهیلات برای اشتغال زایی مددجویان در زمینه های مختلف شغلی و صنایع دستی از جمله قالیبافی، دامداری، خیاطی، آرایشگری، کابینت سازی، قنادی و لوله کشی بر اساس قوانین سازمان بهزیستی ارائه شده است.
صادقی افزود: در راستای حمایت از اشتغال مددجویان زیر پوشش این سازمان نیز، 70 نفر از دریافت کنندگان این تسهیلات در قالب بیمه هدفمندی، 50 نفر در قالب بیمه خویش فرما و 20 نفر نیز در قالب کارفرمایی، از خدمات بیمه ای بهره مند شده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی، در نیمه دوم امسال نیز تسهیلات لازم برای این منظور در این شهرستان تخصیص می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها