خبرهای داغ:
فرماندار چاراویماق در جلسه شورای اداری این شهرستان در روستای قوجا کندی با تاکید بر لزوم وجود روحیه جهادی در بین مدیران شهرستانی گفت: رشد، توسعه و عمران منطقه نیازمند وجود مسئولان و مدیران عملیاتی و جهادگر است.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۸۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده افزود: مدیران ادارات و نهادها برای خدمتگزاری برای مردم و اجرای طرح ها نباید منتظر تخصیص اعتبارات باشند.
وی ادامه داد: مدیران جهادگر و متعهد باید در همه شرایط آماده خدمت به مردم بوده و این شهرستان برای رشد و بالندگی به مسئولان عملیاتی نیاز دارد.
بلال زاده اضافه کرد: برگزاری جلسات شورای اداری این شهرستان در روستاها، نشان از مردمی بودن مسئولان و عزم آنان برای رفع مشکلات روستائیان دارد.
وی با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان ادارات در این شهرستان افزود: نباید روسای ادارات محدود بودن اعتبارات را دلیلی برای عدم خدمت به مردم تلقی کنند لیکن مدیران برای رفع مشکلات مردم تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.
محمدپور بخشدارمرکزی چاراویماق نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منطقه، پل ورودی قوجا کندی، عدم آنتن دهی شبکه های صدا وسیما و تلفن همراه،عدم اجرای طرح هادی و واکسیناسیون دام ها در روستاها را از مهم ترین مشکلات روستا قوجا کندی و روستاهای همجوار عنوان کرد.

ارسال نظرات