خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی عنوان کرد

استکبار با تجزیه کشورهای منطقه به دنبال تقویت جایگاه خود در منطقه

هادی سیاسی کشوری با بیان اینکه سناریوی استقلال خواهی بازرانی در راستای همان سناریو و طرح خاورمینه بزرگ است، گفت: استکبار با تجزیه خاک کشورهای منطقه به دنبال تقویت جایگاه خود در منطقه و سلطه بر کشورها است.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۳۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

استکبار با تجزیه کشورهای منطقه به دنبال تقویت جایگاه خود در منطقهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در جمع رزمندگان، فرماندهان، مدیران، پایوران و سربازان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با اشاره به پیشینه موضوع استقلال اقلیم کردستان اظهار داشت: ارتباط جمهوری اسلامی با کردستان عراق هماره دوستانه و مناسب بوده اما استقلال اقلیم در راستای توطئه آمریکایی و اسرائیلی است و به همان علت ما با آن مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه سناریوی استقلال خواهی بازرانی در راستای همان سناریو و طرح خاورمینه بزرگ است، گفت: استکبار با تجزیه خاک کشورهای منطقه به دنبال تقویت جایگاه خود در منطقه و سلطه بر کشورها است.

این کارشناس سیاسی افزود: با توجه به همین امر رهبر معظم انقلاب در دیدار اردوغان هوشمندانه از طرح بیگانگان پرده برداشته و فرمودند آنها به دنبال تشکیل اسرائیل جدید در منطقه هستند.

وی به همراهی و  علاقه کردهای ایران به نظام اسلامی اشاره کرد و  بیان داشت: کردهای ایران همو اره قبل و  بعد از جنگ تا امروز در خط دفاع از نظام اسلامی بوده و هستند و آشوب‌طلبی عده ای بسیار قلیل درکردستان ایران قابل اعتنا نیست.

قاسمی با اشاره به موضوع برجام گفت: گستاخی بی‌سابقه ترامپ و تحریم‌های جدید، محصول عدم پیروی تمام و کمال از رهنمودهای ولی فقیه است.

وی بیان داشت: هدف آمریکا از شرکت در مذاکرات رسیدن به توافق بر روی برجام 1، 2، 3 و 4  بود، اما هنگامی که با هوشیاری و ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهی‌ها مواجه شده است قصد برهم زدن برجام را دارد.

این هادی سیاسی در ادامه افزود: مراحل راهبردی آمریکا علیه ایران ابتدا با محدودیت‌های هسته ای آغاز شد و سپس محدودیت‌های موشکی را پیگیری و پس از آن تغییر رفتار سیاسی نظام و بعد هم تغییر ساختاری جمهوری اسلامی را دنبال خواهند کرد.

وی یاوه گویی های ترامپ در سخنرانی خود و نوع رفتار آمریکا با برجام را دارای خاصیت بزرگ دانست و اظهار داشت: خاصیت بزرگ این رفتار این بود که تمام دنیا فهمید آمریکا قابل اعتماد و مذاکره نیست.

قاسمی همچنین به فرافکنی آمریکا علیه سپاه و وضع تحریم‌ها علیه این نهاد اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها تازگی ندارند و خودشان نیز می‌دانند اگر هزاران تحریم دیگر هم وضع کنند سپاه و نهادهای انقلابی و نظام اسلامی، راه دفاع از خود و ایستادگی در برابر استکبار را یافته و با هر توطئه ای به سرعت و دقت مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات