خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان:

برگزاری هفته بسیج دانش آموزی اردستان با بیش از۲۰عنوان برنامه

فرمانده سپاه اردستان گفت: در هفته دانش آموزی بیش از ۲۰ برنامه تدارک دیده شده که در کلیه مدارس با قوت و دقت همچون گذشته انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۲۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، فرمانده سپاه اردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: سعی کنیم یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید دانش آموز استان به فراموشی سپرده نشود.

سرهنگ حسن فخرل گفت: اولین مرحله اردوهای راهیان نور با نام و رمز علی ابن ابیطالب علیه السلام از ۲۷ مهرماه شروع شده و تا اردیبهشت سال ۹۷ بطول می انجامد که در مرحله اول تعداد دو اتوبوس به اردستان و زواره تعلق گرفته که در تاریخ هشتم آبانماه خواهران دانش آموز از منطقه خوزستان و ایلام به مدت چهار روز بازدید می کنند.

وی افزود:  دانش آموزان باحضوردر مناطق عملیاتی با جانفشانی ها و ایثارگری های دلیرمردان این مرزوبوم بویژه شهدای دانش آموز از نزدیک آشنا خواهند شد.

سرهنگ فخرل  تاکید کرد: دشمنان برای هفته اول آبانماه که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی است در فضای مجازی شروع به تخریب کرده که این هفته را با توجه به نزدیکی ۱۳ آبان زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه در هفته دانش آموزی بیش از ۲۰ برنامه تدارک دیده شده، تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اردستان در کلیه مدارس با قوت و دقت همچون گذشته انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: دیدار با فرمانداراردستان، اجرای پدافند غیر عامل، برگزاری آئین زنگ ایثار و شهادت در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده آنان از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

وی تاکید کرد: تعداد چهار هزار و ۴۷ دانش آموز وجود دارد که از این تعداد سه هزار و ۳۰۰ نفر به عضویت بسیج دانش آموزی درآمده و ۴۵ واحد دانش آموزی هم در مدارس فعالیت دارند.

سرهنگ فخرل همچنین خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی اردستان برنامه های متنوعی همچون برگزاری هفته دفاع و برگزاری اردوهای هجرت را در طول سال برگزار کرده که در این خصوص  تعداد ۴۵ دانش آموز در اردوهای ۱۰روزه ۴۵۰ساعت نفر روز کار و در اردوی یک روزه ۶۰نفر روز کار انجام شده است.

ارسال نظرات