خبرهای داغ:
فرمانده لشگر 16زرهی استان قزوین:

خدمت صادقانه انسان را به خدا نزدیکتر می‌کند

فرمانده لشگر 16زرهی استان قزوین اذعان کرد: خدمت به خلق باید خالصانه باشد تا مورد مقبولیت خداوند قرار گیرد و به واسطه خدمت صادقانه آدمی به خداوند نزدیکتر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۰۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر بیدادیان، فرمانده لشگر 16زرهی استان قزوین در مراسم تودیع و معرفه روسای سازمان نیروهای مسلح استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به خلق یک ارزش است که در آموزه های دینی پس از انجام تکالیف و عبادات بدان توجه زیادی شده است.
وی خدمت به خلق را از زیباترین آموزه های دینی سفارش شده عنوان کرد و گفت: خدمت به خلق باید خالصانه باشد تا مورد مقبولیت خداوند قرار گیرد و به واسطه خدمت صادقانه آدمی به خداوند نزدیکتر می‌شود.
این مسئول تشریح کرد: ایمان به خدا و خدمت صادقانه به خلق آثار و فواید بسیاری چون حیات طیبه، ایجاد محبوبیت در دل مومنین و نیز ایجاد قدرت و امنیت را با خود به همراه دارد.
فرمانده لشگر 16زرهی استان قزوین کار قضاوت را کاری سخت و خطرناک دانست و تبیین کرد: قاضی باید خود را به دو بال تقوا و علم و دانش استوار کند و باید این خصایل در وجودش نهادینه شود.
امیر بیدادیان تصریح کرد: تعامل خوب و مطلوب بین سازمان قضایی، نیروهای مسلح، فرماندهان و مردم قزوین سبب شده که استان قزوین یکی از امن‌ترین استان‌ها در بحث قضا باشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود در این نشست خاطرنشان کرد: سیاست اصلی در بحث قضا بر این است که افراد و نهادها بیشتر تلاش خود را در بحث پیشگیری از وقوع جرم قرار دهند تا به لطف الهی همواره مجموعه‌ای سالم در استان داشته باشیم.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار