سید اکبر قاسمی از اعزام ۸۸ دانش آموز دختر بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملياتي شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۰۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر ، سید اکبر قاسمی در مراسم بدرقه و اعزام دانش آموزان دختر بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: تعداد ۸۸ نفر از دانش آموزان دختر بسیجی رضوانشهر در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحيه رضوانشهر با بیان این که راهیان نور یک حرکت مؤثر فرهنگی است واین اردوها تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه انجام می‌شود تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی رضوانشهر به مدت سه روز از یادمان های تنگه مرصاد، ارتفاعات بازی دراز،قصر شیرین و پادگان ابوذر و… بازدید می کنند.

وی با اشاره به این که راهیان نور یک سفر عملی ویک اردوی معنوی است افزود: همه ما آرامش و آسایش امروز خود را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان عزیز هستیم ودر جنگ نرم امروز باید سنگرهای خود را در خانه ها بسازیم و اجازه ندهیم دشمن به فرهنگ،افکار و باور ما نفوذ کند.

سرهنگ قاسمی با بیان این که بسیاری از شهدای ما در سن دانش آموزی در جبهه ها حاضر وجان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند گفت :راهیان نور یک فناوری فرهنگی است که اهداف تربیتی در ابعاد مختلف را تسهیل می‌کند.

قاسمی در پایان ضمن تأکید براین که رفتارهای عبادی،سیاسی و معنوی در دانش آموزان با شرکت در این اردوها با سرعت بیشتری محقق می شود خاطرنشان کرد :توسعه فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه با برگزاری راهیان نور محقق شده واین اردوها فرصت مناسبی برای انتقال این فرهنگ جهاد و شهادت و تجدید میثاق با آرمان های شهداست.

ارسال نظرات