خبرهای داغ:
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تعداد هشت پروژه عمرانی آماده شده که چهار پروژه در ماه‌های گذشته افتتاح شد و چهار پروژه هم در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عباس علایی‌مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ظهر امروز(سه شنبه) در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 204 پروژه عمرانی در قالب فضاهای ورزشی در استان قزوین وجود دارد که مورد استفاده ورزشکاران است.
وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 70 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در حال احداث بوده که تلاش می‌شود این پروژه‌ها در مدت زمان کوتاه‌تر تکمیل و قابل بهره‌برداری شود.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: تعداد هشت پروژه عمرانی آماده شده که چهار پروژه در ماه‌های گذشته افتتاح شد و چهار پروژه هم در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.
علایی‌مقدم با بیان اینکه خانه جوان در استان قزوین افتتاح می‌شود، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان برای حوزه ورزش جوانان در استان اختصاص داده شده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: برای سال جاری 19 میلیارد تومان اعتبار استانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان قزوین اختصاص داده شده است.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: در حوزه ورزش بانوان برنامه‌های تخصصی طراحی و پیش‌بینی شده است تا شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه باشیم.
علایی‌مقدم مطرح کرد: باید تلاش شود بخش خصوصی برای پیشرفت و اجرای برنامه‌های حوزه ورزش ورود پیدا کند و بتوانیم اقدامات مؤثری در جذب سرمایه‌گذار انجام دهیم.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها