خبرهای داغ:
ظهر امروز صورت گرفت:

دیدارحجت الاسلام عابدینی با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با حجت الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۵۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح کمترین جرم و جنایت را مرتکب می‌شوند اما در عین حال به خاطر موقعیت خاصی که نیروهای مسلح دارند، همین میزان جرم هم نباید رخ بدهد.
وی اضافه کرد: باید برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیش از هر سازمان و نهاد دیگری مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه برادری، فتوت و خلق و خوی جوانمردی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند، اضافه کرد: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند و لازم است تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی نیروهای مسلح است.
وی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قضایی با نیروهای مسلحی که جرمی را مرتکب می‌شوند، از مهمترین برنامه‌های ما در راستای حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی در نیروهای مسلح است.
گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به منظور شرکت در برنامه تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، به قزوین سفر کرده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها