خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد:
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: به منظور بررسی مشکلات و ارتقای سطح ایمنی و آتش نشانی جلسه هماهنگی امور نواحی در دفتر مديريت اين سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۴۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هماهنگی امور نواحی که در دفتر مديريت اين سازمان با حضور معاونان و کارشناسان اين سازمان و مسوولان نواحي مختلف شهرداري قزوين برگزار و در رابطه با موضوعات مرتبط با ايمني نواحي، بررسي مشکلات و ارائه راهکارهاي مناسب در اين خصوص بحث و تبادل نظر شد.
ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين بيان کرد: در اين جلسه پس از ارائه آمار و توضيحات مربوط به حوادث مختلف و فعاليت‌هاي نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني قزوين، اقدامات موثر واحد پيشگيري و آموزش سازمان آتش نشاني قزوين در راستاي کاهش نرخ وقوع حريق و حوادث در موضوعاتي چون مراسم چهارشنبه پايان سال، حريق علفزارها در فصل تابستان، آموزش تمامي مهدهاي کودک و جايگاه‌هاي سوخت سطح استان، آموزش هاي ايمني به همه مساجد، تکايا و حسينيه‌ ها قبل از شروع ماه محرم، به کارگيري نيروهاي داوطلب آتش نشاني و... تشريح شد.
ذوالقدر با اشاره به اينکه در اين جلسه مقرر شد که نواحي مختلف شهري مشکلات حوزه ايمني و نيازهاي آموزشي ناحيه خود را به سازمان آتش نشاني اعلام کنند، بيان کرد: واحدهاي آموزش و پيشگيري از حريق سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين آمادگي دارند تا به منظور ارتقاء سطح آموزش هاي عمومي و تخصصي نسبت به بررسي و صدور دستورالعمل هاي ايمني و همچنين برگزاري کلاسهاي آموزشي رايگان براي اين نواحي اقدام کنند.
گفتني است در اين جلسه؛ مسوولان نواحي مختلف مشکلات ناحيه تحت مديريت خود را در حوزه ايمني عنوان کردند و مقرر شد جلسات واحد پيشگيري سازمان آتش نشاني با مديران نواحي تداوم يابد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها